Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Spørgsmål ang. lavtstofskifte og vægttab.

Redigeret 5 marts, 2009, 03:06 i Forstyrrelser i stofskiftet
Hej hej.
Jeg efterlyser nogen der har erfaring med lavt tofskifte og vægttab. Jeg fik konstateret myksødem for lidt over et år siden efter en graviditet. Jeg tog voldsomt på og siden ikke været i stand til at tabe mig.

Er der nogen der har erfaring med det? Er der noget jeg kan gøre?

/K

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære du
    Jeg tog også meget på 13 kg er dog nede på 10 kg nu -jeg aner ikke hvad jeg skal gøre -mit stofskifte er sat kunstigt op og det taber jeg mig ikke af -min appetit er lille og jeg har så mange smerter i led og musker, så jeg har i en periode måtte melde pas i mit fitness program ,hvor jeg før trænede 10 timer ugentligt -
    Hilsener
    Kirsten
  • Indstillinger
    Jeg har maser af recepter om det.Men først skal i læse noget på :
    www.vores-sundhed.dk
    www.sund-morgenmad.dk
    Husk at bruge kode: 12535
    Hvis I finde noget der passer til jer, så spøger på min Mail for informationer.

    MVH Dijana
  • Indstillinger
    Det er jo ikke en pulverkur der blev efterlyst. Mit bedste bud er, at kontakte en diætist. Lad hende gennemgå din kost, for om du reelt spiser så lidt/sundt som du tror. Hun kan efterfølgende lave en kostplan eller bare give dig nogle gode råd. Jeg har haft gavn af en diætist, men det er bestemt ikke nemt at komme end i vægt med myxødem. Hvad med liothyronin, som jeg ved nogen her på sitet har prøvet?
    God dag
Log in eller Registrér for at kommentere.