Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Steril af medicinsk abort.

Redigeret 13 september, 2009, 06:18 i Ufrivillig barnløshed
Jeg valgte for tre år siden en kemisk abort i 7. uge da mit forhold på dette tidspunkt var meget nyt.
Har senere forsøgt graviditet uden held.
Er der nogen der har oplevet lignende.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej..

    Jeg har også fået foretaget en abort, med en kæreste som jeg ikke havde kendt i så længe. Jeg har dog fået en ny kæreste nu, som jeg er 100% sikker på at jeg skal tilbringe resten af mit liv med, og derfor ønsker vi os også et barn nu. Vi bruger ingen beskyttelse, men der sker bare ingenting. Jeg er ved at blive skør af det... Der er bare så mange andre der er gravide, når man feks. bare går en tur ned gennem gågaden, og jeg misunder dem. Jeg vil så gerne give min kæreste et barn, men jeg er bange for at den abort har skadet min evne til det. Jeg har to børn i forvejen, som er 5 og 7 år, så jeg har da kunne engang.. Jeg krydser fingre for at vi bliver gravide meget snart og tjekker hvornår min ægløsning er på det højeste, så vi ikke går forgæves af det. Håber at høre fra dig igen...
  • Indstillinger
    For 2 år siden fik jeg kirurgisk abort i 8. uge, da jeg var gået fra min daværende kæreste, pga vold osv.
    Kort tid efter mødte jeg min nuværende kæreste som i forvejen har 2 børn. vi har i 1 år nu, ikke brugt nogen former for prævention - så jeg begynder da også så småt at bekymre mig for, om det kan skyldes min abort dengang. Sidst blev jeg gravid selvom jeg havde p-stav.
    Jeg håber det lykkes for jer ...
Log in eller Registrér for at kommentere.