Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp mig piger :(

Redigeret 15 januar, 2009, 13:14 i PMS og menstruation
Hej piger .

Jeg er så ked af det.
jeg har haft sex 5 gange, med min kæreste.
og hver gang vi er færdige begynder jeg at bløde ganske lidt.
jeg er 100% sikker på det ikke er mens blod.
nogen gange bløder jeg kun lige dagen efter og så er det slut. andre gange har det varet i en hel uge. det skal lige siges at vi har næsten haft sex lige efter min mens er stoppet, men det blod der kommer ud er frisk, det er ikke slutnings mens blod.
vi har brugt beskyttelse hver gang og jeg er på p- piller
min kæreste er lige så ked af det og bange for han gør noget forkert.

hvad skal jeg gøre .
håber i snart vil svare

hilsen en meget bekymret pige . :S

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men jeg tror altså det er nogetm der går over med tiden. Da jeg mistede min mødom for fem år siden (er 20 nu) blødte det altså de første 7-8 gange, så holdt det op.... Ved ikke om du er nybegynder i "faget", for hvis du er det er det helt normalt... Det er det også hvis du ikke har haft sex i lang tid...
  • Indstillinger
    Hej med dig,

    Det lyder lidt mærkeligt, men jeg tror også sagtens, at det kan have en naturlig og helt ufarlig forklaring. Måske kan det hænge sammen med at din nye kæreste har en anden størrelse, end dine tidligere kærester. Måske rammer han nogle andre steder... jeg synes du skal få en tid hos din læge og få en undersøgelse dernede, så du kan være helt sikker på, at der ikke er noget galt. Så kan I meget bedre nyde hinanden :-)

    Venlig hilsen
    B
  • Indstillinger
    ååårh mange tak for jeres svar .
    jeg føler mig meget lettet nu.

    jeg er 17 år gammel og det var ikke første gang.
    men jeg tror jeg følger jeres råd og får en tid hos lægen.
    kan lige så godt få det overstået :S
Log in eller Registrér for at kommentere.