Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Næsten symptomfri efter kort tid ?

Redigeret 15 november, 2009, 03:27 i Slidgigt
Jeg synes jeg vil dele med andre at jeg er blevet hjulpet med en efterhånden gammel alternativ behandling. Jeg ved godt at det er en barsk verden derude med mange 'tilbud'.
Udover glucosamin og lidt smertestillende har jeg ikke modtaget behandling for min slidgigt som efterhånden havde udviklet sig slemt.
Jeg snakkede med et par stykker som var blevet hjulpet af Læge Marstrand og som ikke mere behøvede at tage nogen form for medicin, ejheller hans tabletter.
Jeg satte mig ind i hvad der lå bag hans behandling, og hvordan den var blevet testet. Jeg følte mig tryg ved at prøve, bl.a. fordi den var testet, den var kun på recept fra Marstrand eller via egen læge, den var uden bivirkninger og så var den ligeså billig som glucosaminen.
Jeg fik kontakt via hans hjemmeside even-marstrand.dk

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Du

    Kan du ikke skrive lidt mere? Hvor gammel er du, hvor længe har du været syg, hvor længe har du spist det der Titan, har du haft nogel bivirkninger, og på hvilken måde er du nu symptomfri...?
    Jeg må vide lidt mere hvis jeg skal kunne bedømme om det er noget for mig..
    Hilsen Farmor
  • Indstillinger
    Er der nogen der har haft samme symptomer som jeg har haft nu i 2-3 år og som på det sidste er blevet en del værre?
    Det startede med højre ben, der gjorde ondt når jeg gik. Smerten går fra lysken og strømmer via indersiden af låret ned til og med knæet.
    Samtidig kan jeg næsten ikke tage strømpe og sko på højre fod, da jeg ikke kan bøje benet nær så godt som det andet. Om natten vågner jeg med smerter også kun fra lyske til og med knæ!! Kan ikke ligge på højre side og sove.
    Har også pludselig ondt når jeg løfter tunge ting m.m.
    Jeg er idag 65 år og har været konkurrence sportsmand indenfor fodbold og tennis, men kan idag jo desværre ikke engang spille lidt bold med børnebørnene. Er der nogen der har haft de samme symptomer???
  • Indstillinger
    Jeg er også interesseret i oplysninger om Titan behandlingen hos Læge Marstrand. Hjælper det på slidgigtsmerter? Trille
Log in eller Registrér for at kommentere.