Kløe og svien over hele kroppen!
Hej!!
Kunne rigtig godt tænke mig at høre, om der er nogen der har/har haft samme problem som jeg har.
Det startede i november 2008, som en kløen, især på maven, men lidt over hele kroppen... var ved lægen i december, herefter hudlægen, som kunne se, at jeg var rød og hævet over hele kroppen. Min kløen er nu nærmere over i en form for "svien", en følelse af at være let solbrændt over hele kroppen - ganske ubehageligt.
Jeg fik Prednison i 8 dage, og det hjalp, men stoppede med dem, da jeg fik nogen bivirkninger!
Symptomerne kom tilbage en uge efter (omkring nytår) og jeg startede på Prednison igen, men denne gang uden virkning ?!??!?!
Hudlægen siger at det ikke er allergi!!!!
Og han siger, at det nok er svært at sige hvad det er, men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget - det er ved at drive mig til vanvid!!!!
Er der nogen der har prøvet noget lignende?!?!
Kunne rigtig godt tænke mig at høre, om der er nogen der har/har haft samme problem som jeg har.
Det startede i november 2008, som en kløen, især på maven, men lidt over hele kroppen... var ved lægen i december, herefter hudlægen, som kunne se, at jeg var rød og hævet over hele kroppen. Min kløen er nu nærmere over i en form for "svien", en følelse af at være let solbrændt over hele kroppen - ganske ubehageligt.
Jeg fik Prednison i 8 dage, og det hjalp, men stoppede med dem, da jeg fik nogen bivirkninger!
Symptomerne kom tilbage en uge efter (omkring nytår) og jeg startede på Prednison igen, men denne gang uden virkning ?!??!?!
Hudlægen siger at det ikke er allergi!!!!
Og han siger, at det nok er svært at sige hvad det er, men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget - det er ved at drive mig til vanvid!!!!
Er der nogen der har prøvet noget lignende?!?!
Kommentarer
jeg kjøper aloe vera geleen og kremen her : http://www.cosmopharmas.com/no54055
Det kan være du er kommet ind i en ond cirkel og passer de hævede områder ved at klæe på det heletiden ubevist og derved bi beholder du den infektion du har i huden.
Jeg syntes nu alligevel at du skulle tage clartyn combi med Benadryl (24Timer)
Høfeber.
Hvad har du ændret fra den dato...sæbe,mad, parfume, hud,kat fugl.
Støvsug ofte og have vinduerne åbne.....Det kunne også godt tyde på at dine baktiere på huden har angrebet dig eller er blevet argressive.....af en eller ande årsag.
Efter badet med medi-skrub, smør du dig i hverdagen med Klorhexidin 1%....dette bør holde kløen tilbage.
Mvh Hvorfor2
Det mærkelige er at når jeg så begynder at svede, altså så det kan mærkes, så kløer det ikke mere. Det er åbenbart overgange fra ikke at svede til at svede der kløer. Det gør også at det ikke kløede da jeg var syd på i sommers, da jeg svedte det meste af tiden.
Er der nogen der har en ide om hvad det er og hvad jeg kan gøre for at komme det til livs. Det er virkelig træls.
der hvor det klør --tag en vaskeklud --lidt lunkent vand ---og gnide --vaske huden der hvor det klør---
jeg kan også have kløe nogle gamge på benene --og den våde klud er det bedste ---