Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svolv bøvser og oppustet mave...

Jeg har måske et luksusproblem, som jeg pt. går til læge med, men han vil ikke gøre noget, så nu smider jeg det ud her, kunne jo være der var nogen der havde oplevet noget lignede!

1: Jeg får noglegange nogle meget ulækre bøvser, de smager af råddent æg og kunne godt være noget forbundet med Svovl et eller andet, er det noget du måske kender til, så skriv til mig, det er utroligt vigtigt!

2: Lige nu går jeg rundt med udspillede tarme og har olidt ondt, jeg bøvser ukontrollerbart og kan næsten ikke komme på WC, min læge har taget en prøve og sendt den til Herlev Hospital, men det kom der ikke noget ud af, det har været siden den 28 December nu og jeg er lidt nervøs, jeg kan intet finde om det på nettet, attså kombinationen af disse 2 ting.
Jeg har også kvalme og er lidt svimmel, jeg kan spise normalt, men ikke komme af med det igen, som jeg ville :o(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du, syns ikke du skal gå og tænke du var den eneste med hensyn til svovlbøvserne, DOg vil jeg sige at jeg typisk får det i forbindelse med nogle anfald (opkast) og at jeg vil give dig ret i at det er hamrende ubehageligt. men om mit decideret er bøvser, tror jeg ikke, måske mere opstød?
    gud hvor er vi forskellige og lider af mange ting! :)
    håber det hjalp lidt, det andet kan jeg godt nok ikke nikke genkendende til!
    held og lykke
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har haft helt samme symtomer, og har været rigtig mange undersøgeler igennem og har spist et hav af pille lige fra mavesyrenedsættende til rigtig stærk mavesårsmedicin da de ikke rigtigt kunne finde ud af hvad det var..., men en dag var der en læge der endelig tog sig sammen og fik taget blodprøver for at se om jeg evt kunne være allergisk over for noget.. og det var jeg sørme.. jeg kan ikke tåle æg, gluten og nødder.. jeg lagde derfor min kost helt om, og der gik ikke mere end et par uger før jeg kunne mærke den meget store foreskel.. ingen ulækre bøvser, kvalme, diarre eller hård mave og heller ikke oppustet..:-)
    Så gå til dig læge igen og bed ham om at få taget de blodprøver.. jeg ved at lægerne ikke tager det så alvorligt når man kommer med de syntomer, der måtte gå 3 år før den "rette " læge tog det alvorligt...

    Håber du kan bruge mit råd.

    Hilsen Pernille78
  • Indstillinger
    Jeg kender en der får en oppustet mave hver gang hun spiser æg. Der går en halv times tid, og så ligner hun en der er gravid i 8 måned, det er meget smertefuldt for hende. Hvad kan grunden være? Hun drikker både mælk og spiser ost, hvor intet sker.

    ps Hun har fået taget allergi test (blodprøve) som ikke viser noget.

    Mvh

    D
Log in eller Registrér for at kommentere.