Hjem Ældre Åben debat for modne mænd og kvinder

Bitter

Hvor er jeg bitter - jeg sidder her og jeg er bare træt og bitter. Føler mig hele tiden syg at et eller andet - sover dårligt er oppe 4 gange på nat. Det er meget hvis man tænker atjeg går i seng kl 01 og skal op kl 630 ...min søvnsystem blir ødelagt . det er måske også derfor jeg hele tiden er så træt så træt. Læg så til det familieproblemer . bitterhed over en skilmisse...hvor jeg nu 2-3 år efter stadig savner ham sexuelt osv.Han var veludrustet og vi havde altid go sex.

Nu har jeg så en ven...mærkeligt at man kan have en mand der ikke er så sexuel. Nogen gange er han rigtig go og fræk og andre gange ...goddaw du. Tænk han dyrker ikke sex om morgenen. Jeg blir syg af ham ...så røvsygt synes jeg det er . Endnu mere røvsygt er det at jeg blir ved med at vende tilbage fordi jeg ikke har andre. Og endnu mere´røvssygt er det at han ikke lægger mærke til at jeg faktisk har det dårligt. Jeg føler mig så alene og jeg savner min mand er ved at gå til af jalousi over han lige nu ligger og hygger sig med sin veninde - ku skrige over mine to store drenge godt kan li hende ku skrige over hvor forfærdeligt jeg har det. Jeg kører rundt med en mand der sød tålmodig kærlig hjælpsom blid ...men som sexuelt ikke fungerer som ham min eks. Det er som en skødehund...og jeg ku skrige. Jeg hader mig selv for det her ...og jeg må væk jeg må gøre noget jeg blir skør af det her . Jeg blir vanvittig over at være sammen med en mand der ikke kan se og føle at man har et kæmpe behov og jeg blir syg af at jeg har influenza er træt og stresset og ked af alt muligt og så ...er samme nmed en mand jeg syns er så mangelfuld. Han er glad for at være sammen med mig - og jeg har et gabende hul af skrigende savn efter min oprindelig mand jeg lod mig skille fra. Og ham her lægger ikke mærke til det ? Han spør mig aldrig om noget ..om mit ægteskab eller noget og det drivs me crazy. Jeg har ejet meget og det har ham her ikke ja han aner ikek hvad det er...han har altid været lejer. Når jeg besøger ham og ha n gør sit bedste så er det så kært og så rørende ...men min mand ku lave mad - rigtig go mad - ham her smager forfærdeligt. Han ved ikke at en vin skal koste noget bestem for at være god ja der er mange tinge han ikke ved. Og sønnen - sønnen på 22 bor stadig hjemme og skal altid spise med. Ku ha dog ikek invitere mig uden den søn...der gør rent på en fabrik ...hvor røvssygt kan det blirve...Åh kære gud i himlen lad mig finde nogen mennesker jeg kan li og som jeg svinger med for de her suger energien ud af mig og jeg keeeeeeeeder mig .Og alligevel er jeg der fordi jeg ikke har noget ande sted at gå hen .Jeg hader maden jeg hader den triste lejlighed jeg er træt træt træt af den søn og jeg er træt træt træt af at den mand ikke spør mig om noget kun tror jeg vil høre kedelig på musik og se tv ...Åh kære gud lad mig dog møde en der kan li vildskab og eventyr o det at rejse og som ved en masse Jeg er så træt ked udmattet og alene.Og jeg forstår ikke jeg blir ved og ved og jeg forstår ikke at de ikke kan se det på ...jeg føler mig træt udmattet og ikke rigtig rask. Jeg føler mig bitter over alt det jeg har mistet det er som aat være fanget i et mareridt.

Kommentarer

  • Ku jeg skride som mænd kan - så tog jeg til fremmedlegionen NU. Men hvor går man hen - jeg orker ikke mer og jeg kan ikke holde mig selv ud
  • Hej Maj

    Det lyder, som om du ikke har det særlig godt. Hverken med den mand, du ser nu, og det liv, du lever (bl.a. med ham). Hvorfor er det, du tænker, at 'bare du var en mand, så kunne du skride'? -Det kan du da alligevel. Tror du ikke du ville få det bedre af at komme ud af den dårlige spiral med ham og hans kedelige søn? ville gevinsten ikke være større i forhold til tabet af lidt nærhed/intimitet for en tid? Det lyder også, som om du føler dig låst i en situation, du ikke kan komme ud af. Og det er jo nok heller ikke så nemt at finde tilbage til din fraskilte mand, nu hvor han tilsyneladende har fundet en ny kone. Så dén situation kan du måske ikke gøre så meget ved - men du kan gøre meget ved din situation med din nuværende 'kæreste' - det lyder ikke som om I bor sammen, så ville det ikke være bedst at tage dig selv og dine mål for dit liv og helbred alvorligt og gå fra ham? og søge noget bedre? han er tilsyneladende slet ikke en mand, der opfylder dine behov. Det er nærmest det modsatte - han gør dig deprimeret og får dig til at føle dig alene. Kom ud af det og kom videre.

    Held og lykke med det
    C
  • Søde Maj,

    Ja, vi kender jo hinanden fra andre debatter, så jeg ved, at du længe har været træt af ham her, men i mangel af bedre.....
    Du er mat og nede efter en gang influenza, du er tæret for kræfter, sådan er det jo. Og så skal man have lov til at pive – det forstår jeg særdeles godt, har selv lige være nede og bide i gulvtæppet....

    Men – nu har det været nytår, og det er tiden, hvor mange rydder op, skulle du egentlig ikke også gøre det?

    For at sige det lige ud – du trænger til en ordentlig omgang kølle!!! Det har du udtrykt meget tydeligt flere gange.

    Så gør dog noget ved det!!!!!!

    Sig nu farvel til ham her – som er meget sød og meget hjælpsom, og tydeligvis forelsket i dig; det er jo som sådan også synd for ham.

    Opret en profil på en af alle de her mange datingsider. Gør helt klart, hvad du søger: en ordentlig udrustning, hvor der hænger en mand på, der ved, hvad den skal bruges til. At du forventer, at han ligeledes har forstand på god mad og en ordentlig vin. Indrøm at du er en lille smule snobbet, at det tæller med, at han bor lidt lækkert, at han har penge nok.
    Husk så også at få med, hvad du selv har at byde ind med.

    Men husk – ligegyldig hvad, så vil du ikke få din eksmands tvilling. Der var vel også en grund til, at I gik fra hinanden, ikke? Også selv om du fortryder i dag.

    Hvem ved så, hvad der vil ske? Det kan godt være, du finder en, der udelukkende er interesseret i et seksuelt forhold, men er det i bund og grund ikke det, du søger – i første omgang?
  • Jeg kan kun sige: jeg blev rigtig glad for jeres svar ...i har ret !

    Tusind tak

    Fra Maj
  • Hej Maj

    Tak for din besked - det er godt at høre, at du kunne bruge vores indlæg til noget. Hvordan går det så nu? har du fået det bedre? har du mon truffet nogle store beslutninger siden sidst? jeg tror vi er flere, der gerne vil høre fra dig og høre, hvordan det går :-)

    Vi vil gerne vide, når du har gjort noget, der har gjort dig glad i livet til forskel fra dit indledende indlæg! :-)

    Gode tanker fra Cykelmyggen
  • kære Bitter

    som jeg ser din tekst, er du godt forkælet og selvoptaget-
    Den der har mest grund til bitterhed må være din stakkels ven(hvis han ellers vidste hvad du går rundt og tænker om ham), som du bruger helt efter dit behov uden hensyn til at han, efter hvad du selv skriver, gør hvad han kan for at være sød og ordentlig over for dig.
    Du påtager dig slet ikke noget ansvar.
    Det er jo ikke hans fejl, at du ikke har fået afsluttet dine følelser for din eks-mand.
    Du kan faktisk slet ikke være bekendt at slide mere på ham, da der jo ikke er noget ved ham du er vild med--hvad fanden skal han stille op med at du ikke kan fordrage hans børn.
    Jeg læser også at du forventer pr automatik at det er ham der skal invitere dig ud, for at løse dit kedsomhedsproblem ---Hvad med at du tog dig sammen og inviterede HAM ud---
    Desværre er vi nok et par ungkarle der ind imellem støder på kvindetyper som dig --føj
    Hilsen fra en med laaaaaang erfaring, alder 62 år , men jeg har heldigvis overvejende mødt kvinder med intellekt og klogskab,---alle de andre er lynhurtigt sorteret fra.
    jerne9
  • Hej Maj.

    Jeg blev dybt chokeret over at læse dit indlæg som kvinde. - Tænker du overhovedet ikke på dine medmennesker eller udnytter du bare den stakkels mand. Sådan læser jeg det du skriver. Mange ville være lykkelige over de kvalifikationer den mand du beskriver bisidder.... Synes rent ud sagt du behandler ham modbydeligt.
    Vær i det mindste ærlig overfor ham og giv ham fri så han har sin frihed til at møde den kvinde der sætter pris på ham.
    Fordi du ikke kan få andre. Var det ikke sådan du skrev? Hvorfor mon ..
    M.v.h. Chindi
Log in eller Registrér for at kommentere.