Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Menstruation efter P-piller

Redigeret 17 februar, 2009, 14:19 i PMS og menstruation
Hej.
Jeg er stoppet med at tage P-piller efter 8 år. Jeg stoppede for ca 4 uger siden men har endnu ikke fået min menstruation. Er det normalt at der kan gå længere før man får sin første menstruation efter man er stoppet med P-pillerne?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg stoppede med at tage p-piller for to år siden (efter at have taget dem i tre år) og min menstruation er aldrig bleve rigtig regelmæssig igen. Der går gerne mellem 47-52 dage mellem hver menstruation. På sin vis er det rart, men alligevel... Det er lidt svært at regne med, ikk'? :-)
  • Indstillinger
    jeg stoppede me´d p-piller for to mdr siden.Men har ikke fået min menses endnu??? Er det normalt... Er dog også overvægtig. hvad jeg ikke var da jeg startede på ppiller fpr toår siden
  • Indstillinger
    Min veninde stoppede med sine p-piller i juni mdr, har stadig ikke fået sin mens. Hun har dog booket tid hos lægen til en undersøgelse. Lægen siger, at det er meget normalt at der går nogle mdr for kroppen skal lige finde sig selv igen, men det er ikke normalt at der går mere en 4 mdr.

    Min veninde er normal (altså hverken tynd eller tyk) så tror ikke at det har noget med overvægt at gøre
  • Indstillinger
    Jeg stoppede med at tage mine p-piller i starten af december, fordi min kæreste og jeg håber på at få et barn..

    Jeg har endnu ikke fået min menstruation og jeg er heller ikke gravid??

    Hvor længe skal man vente før der sker noget?

    Kan jeg blive gravid hvis jeg ikke får min menstruation igen snart? eller skal jeg have det først... Håber nogen kan hjælpe?
  • Indstillinger
    katter123: 47-52 dage ??? hold op man hvor er du HELDIG!!!.
Log in eller Registrér for at kommentere.