Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nytårskonkurrence

Redigeret 7 januar, 2009, 03:41 i Motion
Kære debattører

Så er Netdoktors store nytårskonkurrence skudt i gang.

Du kan være med i konkurrencen om de flotte præmier ved at skrive indlæg i denne debat om motion. Skriv dit mest motiverende motionsråd og inspirér andre til at komme godt i gang med træningen efter nytår.

Konkurrencen kører også i debatten om overvægt og skønhed & velvære, og vi på Netdoktor kårer de bedste indlæg i alle tre debatter mandag den 2. februar. Læs mere om konkurrencen her: http://www.netdoktor.dk/tema/nytaarskonkurrence.shtml

Rigtig god skrivelyst og rigtig godt nytår!

Mange hilsener
Redaktionen
Netdoktor

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære alle

    Så vil jeg da gerne være den første til at komme med et indlæg her i motions-debatten :-) og godt nytår til jer alle sammen.

    Mit bedste råd til at komme i gang med at dyrke motion i det nye år er at købe sig nogle rigtig gode løbesko/træningssko. Der er intet så godt som et par nye sko, der bare sidder perfekt på foden, og som man føler sig sikker i. Derudover, så har nye sko ofte en gel-hæl, som giver rigtig god stød-absorbering, så man ikke får ondt i knæ osv, når man løber/træner. Jeg har selv haft døjet med en knæskade i noget tid, og jeg synes det har hjulpet at købe nye løbesko her i efteråret og ikke givet så mange smerter i knæene. Og så er det bare så motiverende at gå til træning med lækkert udstyr, det øger virkelig træningsglæden.

    Mht. pris, så tror jeg, at man kan få mange gode sko til mange forskellige priser - det vigtigste er at få testet sin fod og sit løb i en af løbebutikkerne, for de kan se hvilken sko man skal have, altså om foden vender indad eller udad osv osv osv. Så får man den rigtige sko til sin fod.

    Det var lidt gode tips fra mig! glæder mig til at læse jer andres gode råd og idéer, man kan jo altid blive klogere! :-)

    God solskinsdag fra Blyanten
Log in eller Registrér for at kommentere.