Hjem Hud og hår Eksem

Babycreme fra Matas!!

Redigeret 24 april, 2009, 04:42 i Eksem
Kære alle

Godt nytår til jer alle sammen! :-) Det er godt at være tilbage igen efter en dejlig ferie.

Jeg har døjet med irriterende eksem i ansigtet i lang tid, og nu har en af mine kolleger anbefalet mig at bruge en creme fra Matas til babyer mod frost osv., som er en meget fed creme, der skulle smøres helt tyndt på, og så skulle det bare virke helt vildt godt mod eksemen i ansigtet.

Det skulle bare være den stribede babycreme fra Matas, meget fed.

Jeg vil i hvert fald prøve det! held og lykke til jer andre med dette irriterende problem.

kh blyanten

Kommentarer

  • Hej igen

    Jeg ville bare lige sige, at jeg fik købt cremen i går, og det er en Babycreme, der beskytter mod vind og vejr. Der er en lille elefant foran på tuben, og den er ret stor - men altså i Matas' babyserie.

    Nåh, det ville jeg bare lige indskyde. Jeg har forsøgt at bruge den i dag, men kan ikke allerede konstatere, om den virker eller ej. Men god til hænderne er den også.

    kh B
  • Hej - alternativ kan I forsøge jer med denne ansigtscreme fra Nordic Sense. Den kan bruges af både store og små i familien. Den er udviklet så den trænger hurtigt ind i huden - og den holder hele dagen. Læs selv mere her: http://nordicsense.dk/shop/item.asp?vnr=208
Log in eller Registrér for at kommentere.