Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forkert medicin

Redigeret 4 januar, 2009, 12:36 i Forstyrrelser i stofskiftet
Jeg fik i efteråret 2008 konstateret for lavt stofskifte(endelig).
Viser sig nu,at jeg har haft det siden 2007,men blev pludselig sat i behandling af egen lægen for forhøjet stofskifte i foråret 2008,men holdt efter et stykke tid,da jeg ikke kunne tåle medicinen.Efter diverse undersøgelse kom jeg så i rette behandling.Lægen på sygehuset kunne simpelthen ikke fortå,at jeg var blevet sat i behandling mod forhøjet medicin,da mine blodprøver slet ikke har vist det.Er nu ved at få det bedre,men har det kunne skade med den forkerte medicin?Er noget udtryk ved egen læge nu,da det er nr.2 fejl han har gjort i 2008

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Airam.
    Det lyder da helt utilgiveligt, at din læge ordinerer Tiamazol?? (e.lign) mod for lavt stofskifte. Jeg ville også føle mig aldeles utryg. Jeg ville omgående skifte læge. Hvis han har lavet flere kæmpe brølere, ville jeg gå til patient klage nævnet.
    Får du Eltroxin nu?
    Held og lykke.
    Hilsen Anemonen
  • Indstillinger
    Hej Anemonen
    Ja,jeg får Eltroxin nu og skal have taget blodprøver igen i morgen,for at se om jeg får det optimale nu.
    Jeg føler,at jeg har fået det bedre,men må nu kæmpe med de overflødige kilo.Har heldigvis tabt de første 5,men har stået stille meget længe.
    Ang.klage over lægen har jeg også overvejet stærkt,da jeg for anden gang fik bekræftet ,at jeg havde haft for lavt stofskifte hele tiden.
    Jeg blev alvorlig syg i starten af perioden med det forkerte medicin og tænker nu på,om det kan være medvirkende til,at det blev så slemt
    Hilsen Airam
  • Indstillinger
    Hej Airam.
    Ja, selvfølgelig er du blevet utrolig dårlig, ikraft af at du er blevet fejlmedicineret.
    Du havde for lavt stofskifte og får så medicin mod forhøjet. Ja, så vil det selvfølgelig ende helt galt. Hvad siger din læge? Hvad sagde de på sygehuset, da de fandt ud af fejlbehandlingen? Var der ingen der mente der skulle gøres yderligere? En reprimande eller andet?
    Hilsen Anemonen
Log in eller Registrér for at kommentere.