Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Black out

Redigeret 8 august, 2011, 12:25 i Alkohol
Jeg har fundet ud af nu at min kæreste har været mig utro og jeg bor i en meget lille by og ALLE har hørt dette.
Han skulle have været mig utro imens jeg var gravid, vores pige er 6 uger nu. Han påstår at han ikke kan huske noget, så jeg blev nødt til at ringe til pigen, han turde ikke at høre svaret direkte fra hende.. Det skal så også siges at pigen er kun 14 og han er 30 år, utrolig klamt. Hun fortalte mig at de havde sex ude. Han græd da jeg fortalte ham hvad hun havde sagt.
det skete for 2-3 mdr siden. Dagen efter det skulle være sket, spurgte han mig hvornår han var kommet hjem, jeg sagde tidspunktet og han sagde at han havde planer om at komme hjem 3 timer tidligere. Han var også fuld, men jeg troede ikke at han kunne være så fuld. Han glimter kun at han har været på 3 barer og ikke mere. De skulle have været væk ca en time sammen. Vi har det virkelig godt sammen til daglig, vi har købt hus sammen og han ville have friet til mig nytårs aften, før vi fik dette at vide. Og ingen af os ved hvem pigen er..
Kan man have sex ude med en ukendt pige i næsten stormvejr, uden at huske noget af det??
Kan man drikke sig så stiv at hjernen næsten tager på ferie?

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvordan kunne du ringe til pigen --hvis i ikke ved hvem pigen er --eller var--

    ja din mand -ven har godt nok været fuld ----han har måske taget nogle stoffer samtidig --eller nogen har kommet det i hans glas----

    men hvis i har det godt sammen kan der så ikke slås en streg over det ---

    men jeg vil nu ikke lægge an til bryllup sådan lige her og nu --jeg vil trække den lidt og se om det vil gentage sig ---
    men du skulle måske gå til en terapout og få det bearbejdet ----så du ikke går i flere år og det nager dig ---det ødelægger så meget imellem jer

    det forhold har der ikke været følelser med i spillet --mænd kan gøre det med hvem som helst
    det er helt sikkert dig han elsker --men et dumt fejltrin han har lavet

    hvordan kan hele byen vide det og hvad er det for en pige på 14 år der går i seng med en nærmest bevidstløs mand

    hvorfor er der ikke nogen af hans kammerater der har holdt ham lidt tilbage

    kan du ikke spørge nogle af hans kammerater hvad der skete den aften--hvis alle ved det kan du jo lige så godt tale åbent om det i stedet for at kravle i et musehul--

    med tiden bliver den historie glemt-med mindre din by mangler spænding
    og bliver ved med at holde gryden i kog ---
    op på hesten igen min ven
  • Indstillinger
    Vi fik at vide navnet på pigen og så er det ikke så svært at finde hendes nummer, men vi ved ikke hvem hun er på person, men kender til hendes familie.. Han ved ikke hvem der var til stede.. Men min bror har spurgt ham om det en gang, han sagde bare nej og tænkte ikke videre over det. Og vi har også spurgt hans kammerat om han havde hørt noget om det, det havde han, men troede ikke på det og slog det bare hen.
    Det er også det vi snakker om, hvordan fanden alle har hørt det... Det må være hende der har pralet om det og derfor det har cirkuleret i byen bag min(vores) ryg. Han er en rimelig flot fyr, men man skulle have troet at hun syntes at han var for gammel.
    Og vi har flere gange snakket om, hvor klamt det er med ældre fyre der er sammen med unge piger...det er derfor jeg synes at alt det her er så underligt. Måske er det bare mig der er så naiv at tro på ham! Måske lyver hun! Hvem ved
  • Indstillinger
    kære idas 25
    det er en mærkelig historie ---pigen har dog ikke meldt ham for voldtægt---der har været flere sager man har læst om hvor helt unge piger melder sig til politiet om voldtægt af ukendte fyre --men når det så kommer til opklaring er det det rene opspind---

    pigen her har måske trængt til spænding og vil gerne kunne prale af alle de fyre hun har haft fat på ----men hvis din mand var så fuld som han siger tror du så ha kunne gennemføre en fuld sex agt

    men jeg kan sagtens følge dig i din mistanke ---men hvis i elsker hinanden må i videre --det er godt i kan tale om det --og dette må give din kæreste en lærestreg hvis han skal i byen alene en anden gang--til ikke at drikke huskeren ud af hjernen

    jeg tror ikke du er naiv ---man skal også kunne tilgive hinanden

    men jeg har været igennem noget lignende for år tibage --det tager tid at få det på afstand ---men vi har stadig hinanden
  • Indstillinger
    kan man drikke sig så stiv at hjernen næsten tar på ferie?:

    det kan man sagtens jeg har gjort det idag så jeg ved hvad jeg snakker om jeg brækkede mig åbenbart 3 gange uden at have nogen anelse det næste jeg husker er at jeg vågner i bilen viste sig jeg ikke ku huske de sidste 3-4 timer
  • Indstillinger
    Hejsa. Mht. BLACKOUT. så har jeg fornyligt selv oplevet det. Og tro mig det er skræmmende ikke at vide hvad man har lavet. Jeg er ret ny i mit firma og vi skulle til stor firmafest. og jeg drak og var i vældigt humor og hyggede mig med mine kollegaer. men lige pludselig kommer jeg til mig selv igen 3-4 timer efter og jeg aner ikke hvad jeg har lavet imellem tiden. Da jeg så møder på arbejde igen viser det sig at det skal blive min værste dag EVER!! Jeg spørger en af mine kollegaer om jeg havde siddet i samme bus som hende på vej hjem fra festen (Vi blev alle kørt hjem i 3 busser) for jeg kunne ikke huske det, og om jeg bare var faldet i søvn på vej hjem i bussen. men hun sagde: Jeg tror du har et ret stort forklarings problem overfor ret mange kollegaer samt ledere. for jeg havde teet mig som en lille dreng i bussen og råbt og skreget at de bare skulle holde deres kæft alle sammen. og jeg havde svinet flere af lederne til med grove verbale ord! Forinden vi kom med bussen havde jeg også "jagtet" en pige hele tiden og jeg havde ikke kunne acceptere et nej... Tro mig det er skræmmende at få sådanne ting afvide, for det ligner mig slet ikke! Jeg har ihvertfald fået stor respekt for alkohol nu! Og selvom min kollega fortæller alle de dumme ting jeg har gjort, kan jeg ikke engang fremkalde minder fra det. så jeg har jo været helt væk! Normalt plejer der jo at ringe en klokke når man får noget afvide, men ikke denne gang!... Ret pinligt, at se sine kollegaer i øjnene. man har aller mest lyst til at skyde sig selv fordi man har optrådt så uacceptabelt!
  • Indstillinger
    Hej hvis man får black out står hjernen stille. men man kan godt køre bil feks. og blive på vejen. isåfald der ikke køre andre foran. men verden udenfor er som et billed der står stille. når man kommer til sig selv bliver man bange over det der er sket. imens man havde det. hvis det er black out må det være kommet efter. og alkohol gør han ikke husker. Hvor meget skulle han have fået at drikke . da han var sammen med pigen. jo mere alkohol jo svære at komme afsted. og erektionen er ikke altid så god efter alt for meget alkohol. så må du bedømme om han kunne være i stand til det. Bliv tjekket for kønssygdomme begge to. Hvad laver en 14 årig pige sådan et sted evt på en bar hvor der er fulde Mænd. Har hun selv mænget sig med dem eller hvad. Hvor er de forældre der har ansvar for hende. måske var det dem du skulle tale med . så hun ikke kommer galt afsted. held og lykke
  • Indstillinger
    Ja det kan man. Jeg får ofte black outs, og desværre har jeg hørt at det bliver værre med alderen. Når man har black out, så kan man ikke huske hvad man laver, og man er ikke ingen klar over at man har haft et black out. Det er meget skræmmende, og jeg synes det er ligeså værst for den som har haft et black out som hans/hendes kæreste. Når man har et black out så kan man virke helt naturlig, men problemet er, at man kun kan huske et par minutter frem, og så bliver hukommelsen slettet (har læst det her). Jeg har slev haft ufrivillig sex under black out, og jeg er selv i tvivl om jeg skulle kalde det voldtægt, fordi jeg sagde jo selv sagt ja, men jeg kan bare ikke huske det, og jeg ville aldrig nogensinde havde gået med til det hvis jeg var ædru. Nu siger jeg ikke at man skal tilgive utroskab, men det lyder virkelig som om han fortryder det, og virkelig ikke kan huske det, så jeg synes du skal tilgive ham. Hvad der sker under et black out har man ikke selv kontrol over, men selvfølgelig skal man ikke være utro og bare sige at man har haft et black out.
  • Indstillinger
    Hej Anonym123

    Eftersom du skriver, at du har hørt det bliver værre med alderen, går jeg ud fra, at du ikke har været hos lægen.

    Det du beskriver kunne bl.a. være abscenser - altså en form for epilepsi.

    Men det aner jeg selvfølgelig ikke - jeg vil bare sige, at det er vigtigt at du taler med din læge om at du har black outs.
  • Indstillinger
    Hej Anna84

    Jeg er allerede blevet tjekket for epilepsi, da jeg nogle gange besvimer, men der er ikke blevet fundet noget.

    Men jeg har ikke fortalt min læge at jeg får black outs, da jeg ikke vidste at der kunne være en sammenhæng, men det er i hvert fald noget jeg vil følge op på nu (:
Log in eller Registrér for at kommentere.