Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hvorfor sker der ikke noget

Redigeret 10 august, 2009, 09:42 i Barnløse i behandling
Hej alle sammen
Har nu været i behandling for barnløshed. Har haft 5 insemineringsforsøg ikke en eneste er lykkes selv om lægen syntes det så pænt ud og mente det nok skulle lykkes. Ja det har det jo så ikke gjort og nu har han senst mig videre så jeg kan få taget æg ud. Med en besked hvor at han sagde hvis de gider og hjælpe dig. Hva fanden bilder sådan en læge sig ind.
Er det overhovedet lykkes for nogen. Føler mig bare så alene i verden.
Folk forstår ikke at det er noget der tager på en det her. Selv kæresten forstår det ikke rigtig. Han vil bare gerne have hans ønske barn.
Jeg er meget ked af det lige for øjeblikket ved ikke hva je skal gøre.
Håber der er nogen der kan give råd og vejledning.
Mvh
brauner79

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg kan sagtens forstå du er ked af det. Det er helt naturligt at ryge ned med fölelserne når man går igennem det som vi gör.
    Jeg ved ikke helt hvad lägen har ment med det han har sagt, men det skulle måske have väret formuleret på en anden måde.
    Jeg har selv väret igennem 2 ivf forsög uden held, så jeg er ikke den mest positive at tale med når det gälder om at höre lykkelige historier.
    Håber du i hörer positivt fra systemet så i kan komme igang med ivf :o)

    KH Malmö
  • Indstillinger
    Hejsa,
    det er jeg da ked af at høre. Jeg har selv fået hjælp til barn og er ved første forsøg med ISCI blevet gravid, og har nu en datter på snart 3 år. Vi fik hjælp gratis i Dronninglund. Nu vil vi germe ha barn nummer to, og vi går til Anders Faurskov i ålborg.
    Nu ved jeg ikk, hvor du bor, og de første 5 forsøg du fik var det noget du selv skulle betale?? eller var det gratis.

    Grunden til at det måske ik lykkes er måske, rygning, kost overvægt eller stress.
    Håber at det lykkes for jer, ellers må du gerne skrive på min email
    cinnamoongirl@sol.dk
  • Indstillinger
    hejsa
    jeg gik ved anders fauerskov men er nu sendt videre til dronninglund. håber der sker noget der. jeg bor selv i ålborg
    mvh
    Brauner79
  • Indstillinger
    Kære Brauner

    Held og lykke dér i Dronninglund - fortæl hvordan det går! :-)

    kh C
  • Indstillinger
    Hejsa

    Det første barn (dreng på 5 år)fik jeg lavet på Skive sygehus, de er super dygtige, da jeg skulle have mit andet barn tog jeg til Fauerskov i Ålborg og betalt for 3 forsøg unden da det lykkes. Kender flere som også har gået ved ham uden resultat. Jeg tog til Skive hos Jørn Rolighed han er til knyttet Coconia i Århus, der er de virkelige gode nede. Første forsøg og pige kom ud af det og 3 æg i fryseren.

    Med venlig hilsen
    Madsen09
  • Indstillinger
    Hej. Jeg kan virkelig godt føgle dig. Min kæreste og jeg forsøgte i 2 år uden held, så nu har vi fået den første insemation behandling, der var 4 mulige æg, og jeg håber sådan at der bare er et der bliver til noget, men jeg tør dålig nok at håbe i frygt for at få endnu et negativt svar, og det er virkelig hårdt ved ens psyke. Jeg skal ud at have svar her d. 9 feb. via en blodprøve, så vi håber virkelig det har givet resultat. men jeg føler med dig, og alle jer andre det ikke er lykkedes for endnu. mvh. sanne
  • Indstillinger
    Hejsa
    vil da lige hører hvordan det går med nogen af jer andre. Som sagt skulle jeg begynde på dronninglund sygehus. har nu fået taget en masse prøver hvor det viser at mit pco tal er lidt for høje. ikke nok med det så skal jeg også tabe mig 10 kg før vi kan komme igang. det er altså bare hårdt det her og føler virkelig ikke at vores forhold kan klare mere, nu har vi kæmpet i 5 år og der sker bare ingenting. føler virkelig bare det hele vælter om ørene på en. er ved at være bange for at det er enden på vores forhold da hans højeste ønske er at få et barn selv. det skal lige siges jeg har et barn der er kommet uden hjælp så forstår ikke hvorfor det er så svært denne gang.
Log in eller Registrér for at kommentere.