Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hurra !!!!

Redigeret 31 december, 2008, 07:00 i Forstyrrelser i stofskiftet
Nu er jeg vendt tilbage , fik fjernet hele min skjoldbruskirtel D. 18 dec og har det så godt her bagefter . Det var en hård omgang men det er hurtigt glemt , når der sker så positive resultater kan man klare det meste . jeg vil varmt anbefale det til dem der har fået tilbuddet , og som måske går og overvejer det . det er som at få livet tilbage . jeg ved godt at der kan komme tider der skal køres ind med eltroxin osv men når man har haft det så dårligt i så mange år som jeg , er det småtings afd . Dette bare for at udtrykke min glæde ved at være kommet tilbage til livet !!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Andersen.
    Tillykke med det.
    Hvor er det godt at operationen gik godt, og at du har det godt.
    Min svigerinde samt en god veninde er begge opereret og har overhovedet ingen men, faktisk har den ene glemt at få taget rutineblodprøver i to år.
    Så det lykkes altså for nogen.
    Held og lykke!
  • Indstillinger
    Kære Andersen.
    Ja, det er en pragtfuld fornemmelse, når operationen er overstået. Jeg fik selv fjernet hele skjoldbruskkirtlen i april 2006. Jeg glædede mig enormt. Jeg er glad på dine vegne, at du har det så godt - og er lykkelig over det.
    Ja, det er klart at du nu lige skal finjusteres med Eltroxin - og det kan godt tage lidt tid. Mit råd er bare at justeringen kun sker med 25 mkg ugentligt, idet jeg selv har prøvet ændringer på 75 - 150 mkg ugentligt, og så rutsjede stofskiftet bare frem og tilbage.
    Endnu engang tillykke med din vel overståede operation.
    Hilsen Anemonen
  • Indstillinger
    Tuuuuusind !!!! tak og rigtig godt Nytår til alle !! Hilsen Andersen
Log in eller Registrér for at kommentere.