Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Underlivsproblemer - kløe og lugt

Redigeret 5 januar, 2009, 09:38 i Skønhed og velvære
Hej
Jeg har i flere år været plaget af skiftende infektioner i underlivet - voldsom kløe, grimt lugtende udflåd. Utallige besøg hos lægen har givet lindring - men aldrig ret længe. Og så læste jeg på ladybalance.dk , at det mest almindelige antibiotikum er kræftfremkaldende. Jeg har fået det som Flagyl - 3-4 gange.
Det er 3 uger siden, at jeg startede med ladybalance - og lugten er IKKE kommet igen. Til gengæld har jeg kunnet nøjes med en enkelt behandling med Canesten. Det var på tide at få genstartet sexlivet!!
Det undrer mig, når der faktisk er noget, som virker. Hvorfor er det ikke det, man får hos lægen?
Joan

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan jeg da godt forklare dig; hvad der er godt for den ene er ikke nødvendigvis godt for en anden.
    Jeg lider f.eks. af migræne og har faktisk prøvet ret så mange forskellige præparater, før min læge endelig fandt et, som virker på mig.

    Sådan er vi så forskellige alle sammen, derfor er lægen beklageligvis også nødt til at forsøge sig frem, hvorfor vi nok alle sammen har prøvet at få noget, der ikke virkede.
Log in eller Registrér for at kommentere.