Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Susen i ørene/tinitus

Havde på et tidspiunkt en "prop" i det venstre øre. Fik skyldet den ud , men da den havde siddet der et godt stykke tid havde det givet en infeltion i øret. Det blev dog behandlet, men efter den tid har jeg en konstant "susen" for øret når jeg skal sove. Det lyder nærmest som en der smækker en dør meget hårdt i, men langt væk. Har også tit en form for tinitus. Kan det skyldes infektionen i øret eller er det noget andet???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har tinitus, men derudover er jeg begyndt at kunne høre min puls som en suu - suu - suu .... for hvert pulsslag.
    Det er når jeg er kommet i seng og er blevet varm, så kan jeg vågne ved det.
    Det er så generende, at jeg ikke kan sove,
    Jeg har for højet blodtryk. Kan det være årsagen? Jeg har også spekuleret på, om det kan være et blodkar ved det indre øre, som er blevet forkalket.
  • Indstillinger
    hej

    jeg har samme symptom med at kunne hoere min puls i oeret. jeg kan faktisk hoere det hele dagen men hvis der er larm hoerer jeg det ikke saa meget som naar der er ro og jeg skal sove.

    har du fundet ud af hvad det skyldes?

    Dorthe
  • Indstillinger
    jeg er 16 og har også den pulsagtige lyd i øret. det har varet i et år og er ved at drive mig til vanvid. jeg kan ikke følge med i skolen eller noget som helst andet.. jeg vil rigtig gerne vide om i er kommet over det eller fundet noget der hjælper
  • Indstillinger
    Hej prøv at tale med din læge der er kommet ny viden på det område, med at høre høje lyde der skulle stoppe tinitus. held og lykke.
Log in eller Registrér for at kommentere.