Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hjælp mig!

Redigeret 12 februar, 2009, 18:15 i Åben debat om sex
Jeg er en und dreng på 17 år. Jeg er begyndt at tro at jeg har gonoré.
I starten af November havde jeg samleje med en veninde til en fest, da hun bruger p-piller brugte vi ikke kondom.
Så her den 19 december vågnede jeg op og opdagede at jeg havde fået nogle pletter i mine underbukser, som heg havde fået i løbet af aften.
Om natten putter jeg et stykke papir ind bag forhuden, og når jeg så vågner op dagen efter er der noget gult slim i det. Jeg har læst at hvis man får gonoré så er der et symptome, som giver glut udflåd ved urinrøret. Det er ikke noget jeg selv kan få frem, der kommer bare lige pludselig frem.
Jeg har ingen af de andre symptomer, så jeg er meget i tvivl.
Jeg ved ikke hvad jeg er eller om det er gonoré?
Har I en ide til hvad det kan være? eller skal jeg bare selv opsøge min læge?

Kommentarer

  • Gå dog til lægen og få det tjekket! Men jeg tror altså ikke det er særligt sundt at sove med noget under forhuden... Det må da skabe en irritationstilstand i sig selv, ligesom at få noget i øjet eller en pig i fingeren? Men det er rimeligt nemt at undersøge dig for det, og det kan også kureres, hvis det er tilfældet, så lad være med at gå og lave flere "hjemmetests" og rend hen til lægen og be' ham om at kigge på det. Husk i øvrigt at informere pigen, hvis det viser sig du har fået noget... Ellers smitter hun andre/dig igen. Og husk så det kondom! Det er stadig ikke alt der kan kureres, selv om levealderen med HIV er steget, dør man stadig af det, og medicinen for HIV er noget møg at tage i mange, mange år... Held og lykke!
  • Gør det ondt når du tisser? (glasskår i urinhullet)
Log in eller Registrér for at kommentere.