Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hvorfor søger visse efter info..når !!

Redigeret 8 juli, 2009, 16:18 i Rusmidler
hej brugere ,det er begyndt at "slå"mig...hvorfor mon egentlig visse folk spørger indtil feks:søger viden om KETAMIN..??
jeg mener ,når folk kan stave til dette ,så det jo ikk længere væk en google (SØG) og du vil få al den viden du ønsker..

eller måske bunder det i at,der søges om erfaringer fra andre folk,som måske skulle have prøvet dette ?? fordi faglitaraturen jo ikk skriver noge fra disse vinkler ..men men tag lige og bliv voksne ..sådanne midler er jo kun en genvej til at komme herfra på ..så lad det ligge ..
mvh RENE-H

Kommentarer

  • Indstillinger
    det er godt nok svært at forstå hvad du skriver, men skal det forstås sådan at du er imod at folk stiller spørgsmål der er relateret til rusmidler? for så kunne jeg ikke være mere uenig. oplysning er den eneste vej frem. for nu at tage dit ketamin eksempel: hvis man oplyste om de skadelige bivirkninger ved stoffet istedet for at tie det ihjel, ville flere højst sansynelig ikke komme til at forveksle det med amfetamin, det kender jeg hvertfald et par stykker der har gjort, med rimelige ubehagelige følger. men jeg kan kun anbefale siden psychedelia.dk. det er sku den eneste side der giver et reelt billede af rusmidler og deres virkning.
Log in eller Registrér for at kommentere.