Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Knæskade (Unormal)

Redigeret 29 december, 2008, 03:06 i Sportsskader
Hej :)

Jeg faldt engang i en bunke glasskår, så jeg fik hul i knæet som gik helt ind til knoglen, jeg kom på skadestuen og blev syget med 7 sting.
Efterfølgende, har jeg til tider haft "knæ-kramper" som har gjord at jeg ikke har kunnet bevæge mit knå, jeg går også tydligere skævere på det knæ, og får hurtigt ondt hvis jeg cykler, samt hvis jeg går for meget.
har dette noget at gøre med min skade? så engang i en film at det kunne resultere i skæv vægtfordeling, men er ikke sikker, var jo trods alt kun en film.
stopper det nogensinde? og hvor længe kan det blive ved?
Mvh. Michella Ekstrøm.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Michella,

    Knæ er noget meget kompliceret noget. Gamle skader kan komme igen, og hvis man ikke gør noget ved det, så kan det skade muskler mv, fordi man bruger det ene ben mere end det andet.
    Jeg vil helt klart anbefale dig at gå til lægen. Det lyder som om det er nødvendigt med en scanning, så lægerne kan se om der er noget, der sidder forkert i knæet. Det er sikkert blot et mindre indgreb, der skal til for at få det hele på plads igen. Så snart julen er ovre, synes jeg du skal få en tid hos lægen, så du kan blive klar på, hvad der er galt.

    Venlig hilsen
    Abugge
Log in eller Registrér for at kommentere.