Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

tør skede

Redigeret 3 februar, 2010, 16:51 i Kvindelige sexproblemer
hej nogen der kender det her og/eller har et godt råd.

Jeg har nu to gange prøvet at være knastør i skeden selv om jeg er meget ophidset og tændt..'
Selvom min fyr slikker mig og røre mig alle de rigtige steder(så jeg enda kommer tiltider) så bliver jeg slet ikke våd... Dette gør desværre at sexlivet bliver bremset lidt og når det gør også ondt når han så trænger ind.. Ved godt man bare kan bruge glidecreme men det burde jo ikke være nødvendigt..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig for det går mig vrkelig på...

På forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Min kæreste, hun har samme problem..

    Jeg har en forestilling om at det er hendes p-piller som kan være årsagen...

    Men hvis du finder en forklaring må du meget gerne skrive her.

    På forhånd tak.
  • Indstillinger
    Jeg har sommetider oplevet det samme, men det kan snildt ordnes med glidecreme. Den skal være vandbaseret hvis I bruger kondom - eller i hvert fald skal i sikre jer, at de to ting kan bruges sammen.

    Selvom det ikke "burde" være nødvendigt, så er det ingen skade til, og når I har en løsningsmulighed, hvis problemet skulle opstå, så undgår i at være nervøse eller bekymrede for det. Det synes jeg er en væsentlig pointe.

    Jeg kan desværre ikke hjælpe med andre tips
  • Indstillinger
    Klog fyr, dig, der mistænker kærestens p-piller!
    Desværre tror jeg, I skal kigge på vulvodyni debatten.....

    Der er flere, der får lignende problemer ved p-pille start, og det er bare med at stoppe med dem hurtigst muligt, så går det væk igen - hos nogle!
Log in eller Registrér for at kommentere.