Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad sker der med kondomet, hvis ikke køre forhuden tilbage

Redigeret 28 december, 2008, 07:08 i Prævention
Jeg har et problem med stram forhud . Men det hjælper ved samleje hvis jeg lader forhuden være fremme når jeg lader min forhud blive oppe ? ..
- Kan jeg godt have samleje med kondomet på når jeg beholder forhuden oppe fra start af under kondomet ? .
- Og hvad kan da ske hvis nej ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hjælp venligst :). Ligegylddigt om i er 100 % sikkere,
  • Indstillinger
    Du er lidt svær at forstå; i samme sætning har du forhuden både fremme og oppe ???

    Men - hvis kondomet sidder ordentligt og fast, kan jeg ikke se, der skulle være nogen problemer i det.
  • Indstillinger
    Ja, det er ret svært at forstå, hvad du mener. Jeg tolker det derhen, at du vil have samleje med forhuden fremme, så penishovedet er tildækket, og udenpå vil du så yderligere montere et kondom. Det kan sgu da ikke være den store fornøjelse.

    Før man sætter et kondom på, skal forhuden trækkes helt tilbage, så penishovedet er blottet og klar til stimulering.

    Du skal derfor se at komme en tur til lægen, som kan hjælpe dig med forhudsforsnævringen. Måske kan det klares med noget udvidende salve, men ellers er der nogle forskellige operationsmetoder til at løse problemet. Det kan være et par små snit i kanten af forhuden eller hel eller delvis fjernelse af forhuden.

    Jeg selv fik fjernet forhuden helt (omskæring) for mange år siden, og det er helt ok uden forhud.
Log in eller Registrér for at kommentere.