Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Haster det?

For snart 4 uger siden fik jeg let svien i penishoved, men det var ikke konstant, og meget svagt. Har haft clamydia før, føltes slet ikke så slemt. En morgen vågnede jeg så op ved let smerte i min højre testikkel, denne smerte forsvant hurtigt da jeg drejede den 180 grader tilbage. (En let testikkelvridning) Var os lægen dagen efter og blive undersøgt for testikelkræft, clamydia og for blærebetændelse, men hun kunne ikke finde noget. spurgte om jeg havde haft usikker sex. Og det havde jeg ikke. (Troede jeg) smerterne i min testikel blev til en svag irritation. Det er som om at denne er gået i sædstrengen, da denne også er begyndt at blive øm. Nu fandt jeg så ud af at min kæreste havde haft usikker sex med en anden. og at hun lider meget af blære eller underlivsbetændelse. Hun er på penicilinkur og har svært ved at blive rask, men det kan vel være mig der smitter hende?

hvad kan det være jeg har?
Står og skal ud og rejse her i juleferien, er det noget der kan få mig til at miste min evne til at få børn hvis jeg venter for længe?
kan kommet til lægn tidligst d. 4 jan. hvis det ikke haster, eller skal jeg bare tage direkte på hospitalet og blive undersøgt?

Mange Hilsner, Ian

Kommentarer

  • Indstillinger
    Et eller andet sted må du da selv vide, om du har haft usikker sex. Hvis du har en kæreste, der kan finde på at dyrke ubeskyttet sex med andre, så bør du da bestemt passe på dig selv. Og kondomet er altså en ganske udmærket måde at beskytte sig på.

    Du har været ved læge for nogen tid siden, men det er ikke sådan at svare på, om du kan vente eller ej med at blive undersøgt igen. Det må du gøre op med dig selv, hvor dårligt du har det.
    En diagnose fra et dabattør, der hverken er læge eller har set dig, kan du ikke bruge til noget.
Log in eller Registrér for at kommentere.