Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vægttab med hypnose

AnonymousAnonymous
Redigeret 29 december, 2008, 16:25 i Alternativ behandling
Hej alle

Jeg har gennem mange år kæmpet med at komme ned i vægt og har succes med det flere gange, men ofte er det altid endt med at jeg indenfor kort tid har taget det hele på igen.

Derfor prøvede jeg for et par måneder siden en lidt alternativ kur med hypnose, for istedet for at skulle kæmpe med at holde fingerne fra de søde sagen læste jeg at man kunne helt komme af med denne lyst. Og selvom jeg var skeptisk må jeg indrømme at det virker. Indtil videre har jeg tabt 4 kg. uden at føle at jeg går glip af noget, det virker en anelse mærkeligt.

Det bedste af det hele ved kuren er at hele hypnosesessionen er på mp3, så når trangen melder sig, tager jeg min ipod på og lytter til sessionen igen.

Til andre i samme situation kan jeg varmt anbefale jer at prøve at downloade filen på creeto.dk.

Næste mission er at få min mand til at prøve deres rygestop session men det bliver nok lidt sværre ;-).

/Lise

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Lise,

    dejligt at høre at hypnose hjælper mod overvægt. Jeg vil gerne prøve fordi jeg er helt afhængig af søde sager, jeg kan godt lade være med at spise meget mad, men jeg kan ikke lade slik og søde kager være i fred.
    Hvordan hafde du det bagefter, da du vågnede?

    Hilsen
    Mikka
Log in eller Registrér for at kommentere.