Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

frustration

Redigeret 22 december, 2008, 16:13 i Forstyrrelser i stofskiftet
synes det er lidt underligt at indlæggene bliver vist "million gange" og dog er der kun få der får svar....
jeg har f. eks heller ikke fået svar på en del af mine spørgsmål endnu. troede ellers det var det her forum til for.
Nok fordi ingen er så ung som mig og ikke har de spørgsmål/frustrationer, som en 26 årig har med henblik på fremtiden.
Troede det var nemmere at få svar her. øv
Hvad kan jeg så gøre?? Ud over at snakke med min læge om det.
Nogle forslag? Mon nogen svarer på det her???

frustreret
Kat

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Jeg tror du har ret i at det skyldes at der er mange herinde der er i en lidt anden situation end du. Min forståelse har du helt sikkert - men jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dine spørgsmål. Lad os håbe at Sonjas Stoffskifteforum snart kommer op at køre - der er brugerskaren bredere og mange "gamle rotter" i stofskiftefaget, der er rigtigt gode til at rådgive - lad os håbe du vil kunne finde hjælp derinde. Jeg mener at kunne huske at det var dig der fik medlemsskab i Sonjas? Jeg anmodede for næsten en måned siden - og har intet hørt endnu - det er JEG ret frustreret over, synes også der snart er mange spørgsmål der presser sig på. :o/
    Med venlige hilsner
    Gitte
  • Indstillinger
    Vi er alle frustrerede over den her stofskifte sygdom , på hver vores måde og forskellige ting brænder sig på.
    Jeg kan godt forstå du er frustreret over det du sidder med.
    Jeg tænker, har du meldt dig ind i foreningen for stofskiftepatienter, Thyreoidea lansdforening? www.thyreoidea.dk
    Jeg ved de har nogle erfarings-udviklingsgrupper, hvor man får mulighed for at kontakte medlemmer med den samme sygdom som en selv. Måske du kan får svar på dine spørgsmål der ang. graviditet og andet.
    Mange tanker fra Helle
Log in eller Registrér for at kommentere.