Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bløder ved leg ):

Redigeret 24 december, 2008, 05:04 i Kvindelige sexproblemer
Hej

Jeg er en pige på 17 år og I cirka en måned nu, har jeg døjet med det her.. Det startede med at min periode (Menses) varede længere end normalt, enda efter jeg var begyndt på mine ppiller igen.. Det plejer at stoppe efter et par dage..
Og så begyndte jeg at få pletblødninger, men de er så stoppet igen nu.. Problemet er nu bare, at efter jeg har "leget" med mig selv, og er kommet, begynder jeg at bløde bagefter? Uden smerter eller noget, jeg bløder bare lidt og så stoppper det igen. Det gjorde mig virkelig bange! Jeg har desværre ikke været til lægen endnu, pga juleferie og ville høre om i har hørt om noget som det her før? Jeg har aldrig oplevet det før, og jeg var ved at gå helt i spåner.. jeg døjer hverken med smerter eller noget til dagligt heller, og har et velfungerende sexliv, som jeg ikke tror kunne sætte det igang, da det først er sket efter 2½ år sammen med ham..

Kan i fortælle mig hvorfor dette sker med mig?

Den Nervøse..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej nervøse,

    Nu ved jeg ikke hvor længe du har taget p-piller, men det er meget normalt at pletbløde imellem perioderne, når man tager p-piller. Det har min læge i hvert fald sagt til mig. Jeg synes ikke, at det lyder som om du behøver at være så nervøs. Man er meget følsom dernede, og man kan sagtens få en lille rift eller lignende ved samleje/berøring, så en lille blødning ind i mellem tror jeg ikke, du skal være nervøs for.

    Så nyd julen - og tag så for en sikkerheds skyld til lægen i det nye år for at se, om du evt. skal have nogle andre p-piller eller om der måske kunne være noget andet.

    :-)
    B
  • Indstillinger
    Jeg har så taget de p-piller i nogen år nu, og det er aldrig sket for mig, at jeg pletbløder? Og den anden dag begyndte jeg at bløde ret meget.. Det virker bare ikke særlig normalt.. :s
Log in eller Registrér for at kommentere.