Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

TV i soveværelset

Hej med jer her på debatten,

Jeg vil lige høre, om der er nogen af jer, der har erfaringer med at have tv i soveværelset? Jeg har aldrig haft et tv andre steder end i min stue, men der er jo rigtig mange, der har tv over alt. Lige i soveværelset, synes jeg dog, at det må være helt forkert og ødelægge søvnen?
Jeg har en veninde hvis kæreste kun kan falde i søvn ved at se tv, så de har tv i soveværelset. Hun lever med det, men jeg tror godt nok, at jeg ville have svært ved det. Er det normalt, at man kun kan falde i søvn, når fjernsynet kører?

:-)
B

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Abugge

    Hyggeligt også at møde dig her i debatten :-)

    Jeg og min mand har ikke tv i soveværelset, og det synes jeg er helt ok. Har hørt fra mange, at det kan være hyggeligt, men også være et forstyrrende element. Desuden har jeg læst et sted, at sexlivet går ned med 20% med tv i soveværelset! :-) så det tror jeg ikke, jeg har lyst til at have. Så hellere læse en god bog, det virker også som en god sovepille.

    Så god læsning herfra ;-)

    kh B
  • Indstillinger
    Hej igen Blyant,

    Mon ikke de fleste kan bruge statistikken med 20% mindre sex til at holde fjernsynet fra soveværelset ;-) Jeg vil i hvert fald helt klart kaste det argument på bordet, hvis min kæreste foreslår tv i soveværelset. Så tror jeg, at han kommer på andre tanker.

    Men der må også være nogen, der virkelig godt kan lide at have fjernsyn i soveværelset. Mon der er nogen her på debatten?

    :-)
    B
  • Indstillinger
    Hej igen - Ja det tænkte jeg også! altid et godt argument over for mændene :-)

    God weekend til dig!
  • Indstillinger
    For år tilbage elskede jeg at have fjernsyn i soveværelset. Jeg synes, det var skønt at kunne ligge i min seng og se en god film, inden jeg skulle sove.
    Jeg har i tidens løb boet sammen med et par kærester, der var alt for glade for at se fjernsyn i soveværelset og det generede min nattesøvn rigtigt meget.
    I dag ser jeg meget lidt fjernsyn og jeg skal helt sikkert aldrig mere have fjernsyn i soveværelset. Hver ting til sin tid :-)

    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.