Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kløe i Penis

Hej.
Jeg havde for ca. en måned siden ubeskyttet sex med en pige, og ca. en uge efter begyndte jeg at få en kløe i penis, samt hvide pletter som om det er sæd rester, disse kan fjernes ved at vaske den, men de kommer hurtigt igen, ligeledes føles det som om forhuden er indsnævert lidt, og der er en let svie ved mastubering... Hvad kan dette være, og burde jeg tage kontakt til min læge ?

Lion...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, det ville være en rigtig god ide.
    Måske er det ikke noget, måske er det, det kan kun en læge finde ud af.
  • Indstillinger
    Hejsa Begge,

    Beklager meget at måtte spørge, men jeg har den sidste måneds tid haft 100% samme symtomer. Jeg ville meget gerne høre hvad lægen sagde til dig?

    Jeg håber at du vil dele med mig..

    mvh jack
  • Indstillinger
    du har helt sikkert en sygdom.. det var sådan min onkel startede med at have det, han er nu indlagt pga AIDS :(
  • Indstillinger
    Hov hov - skulle man ikke lige passe på med at slynge livstruende diagnoser ud på et så spinkelt grundlag???

    Jeg kan undres over, at man går en hel måned med sådanne symptomer uden at kontakte en læge, det er kun fagfolk, der kan vurdere - og ikke et debatforum, hvor det netop er lægfolk, der kommer med betragtninger.
  • Indstillinger
    Det er nok ikke så alvorligt, men hvorfor skal der gå så lang tid før du tager over til en lægen?

    Synes faktisk at jeg har læst mange indlæg, hvor fyre har problemer med penis..enten forhud, pletter, udslæt, smerter mm.

    Troede at vi tøsser havde flere problemer hvad angår de områder.
  • Indstillinger
    Og hvad fandt du så ud af??
  • Indstillinger
    Du har helt sikkert haft svamp. Tag til lægen og han/hun vil ordinere noget svampedræbende creme.

    Har det samme problem, der ikke altid er ligetil at få bugt med (for nogle i hvert fald). Fik det af en partner for 1½ år siden og har haft den "on/off" og har fået flere behandlinger med Brentan, meeen det kommer igen hos mig, så nu må jeg nok til noget stærkere og en specialhudlægelæge. Har dog også læst at Brentan er forholdsvis mild.

    Søg på svamp + penis, så kommer der en del indlæg du / i kan komme videre med.

    Fx. nævnes også Brentacort, Canesten, molkosan og Zinksalve på de forskellige debat forum.

    Flere at nævne ting kan vidst endda fås i håndkøb eller bestilles på nettet ; )
  • Indstillinger
    har haft det på samme måde, kan bekræfte at det måske kan skyldes svamp.. har selv døjet meget med svamp on/off det seneste års tid.. creme burde hjælpe.. dog vil jeg som alle andre altid tilråde at gå til lægen med enhver mistanke !
Log in eller Registrér for at kommentere.