Smerter.. Også i lårene
Hej alle!
Vil lige hører om I også oplever smerter i det øverste af lårene? Jeg havde det også før jeg blev opereret, men mine smerter er så småt vendt tilbage, og tit føles det som om, at det går helt ned i lårene.
Skal til kontrol onsdag, så håber også at få nogen svar der
Vil lige hører om I også oplever smerter i det øverste af lårene? Jeg havde det også før jeg blev opereret, men mine smerter er så småt vendt tilbage, og tit føles det som om, at det går helt ned i lårene.
Skal til kontrol onsdag, så håber også at få nogen svar der
Kommentarer
Mvh Rikke
GitteB
Jeg spurgte min helt forrygende egen praktiserende læge hvad det er og hun sagde at det var alm. og at de smerter hedder Psoas-ømhed og viser sig ofte ved kvinder der har endo og arvæv i bughulen. Så det er en "del af pakken"desværre..
Jeg har snakket med den gynokolog som opererede mig og hun siger det kan være psoasmyoser - en ekstrem hyppig tilstand hos kvinder.
Hun henviste mig til: Fysioterapeut Birthe Bonde, Classensgade Ø.Bro har en god opskrift på behandling.
Jeg har endnu ikke prøvet hende, da jeg desværre har fået konstateret en ny cyste (knap 3 mdr efter min operation) på den anden æggestok.
Knus