Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

NYT: Funktioner, der ikke længere virker i Netdoktor!

Redigeret 18 december, 2008, 07:23 i Ris og ros til Netdoktor
Hej Netdoktor

Jeg synes, at det er et stort tab, at vi ikke længere kan bringe virksomme links.

Alle kan jo komme med råd og forklaringer på sundhed og sygdom. Men hvis disse råd og forklaringer skal kunne bruges til noget, skal der helst være en mulighed for, at brugeren hurtigt kan tjekke, om det er noget, man kan have tillid til, og mulighed for, at brugeren hurtigt kan læse mere om problematikken andetsteds. Og det gøres nemt og hurtigt ved hjælp af virksomme links.

Vi kan selvfølgelig bare bringe links’ene alligevel. Men det er nu engang mere besværligt for en måske sygdomsplaget bruger, når han eller hun ikke bare kan nøjes med at klikke på linket.

Julehilsner

Kameliadamen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Kameliadamen
    Det har jeg også bemærket.
    Jeg mener det er forbudt at citere fra en side, uden at linke til citatet, mon vi så slet ikke må finde noget, der henviser til det man debatterer om?

    Julehilsen :-)
  • Indstillinger
    Hej Netdoktor

    Tak fordi I reagerede på mit indlæg og fik ordnet det sådan, at man igen kan bringe virksomme links!

    Julehilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Kære Vera og Kameliadamen

    Ja, vi arbejder hele tiden på at opretholde alle de gode funktioner her på Netdoktor, og vi takker for jeres tålmodighed, når nogle af tingene ikke altid virker. Links'ne virker nu.

    Fortsat god debat

    De bedste hilsener
    Redaktionen
    Netdoktor
Log in eller Registrér for at kommentere.