Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

slap skede

hej
efter 2 børnefødsler er jeg blevet lidt slap forneden og jeg har prøvet med bækken øvelser og det hjælper ikke.
Jeg ved man kan få rettet opmpå det ved operation men ved ikke hvor og hvordan er der nogen der kan hjælpe

kvinde 65

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har født et barn, men har altid haft en slap skede - også som ung pige - fordi jeg har en bagoverbøjet livmoder, hvilket bevirker at det hele ligesom bliver trykket ned af vægten fra livmoderen.

    Men efter at have født blev det så grelt, at mit underliv føltes som om det pressede sig ud af. Hvis jeg trykkede op ad på skedeindgang, så var det ligesom det skulle være, men når jeg slap, så hang det ligesom ud og ned af.

    Jeg gik til min egen læge, som henviste mig til Hvidovre Hospitals gynækologisk afdeling - og det har jeg aldrig fortrud.

    Jeg fik opereret skede smallere og fik den løftet op. Hvilket himmerige - selv om det var en smertefuld omgang, det gjorde ondt i ca. 1 mrd. men var det hele værd. Mit sexliv er som det aldrig har været. Jeg har virkelig fået glæde af at få den operation. Det var alle smerterne værd, tror mig!
  • Indstillinger
    Hej!
    Har du prøvet elskovskugler? Det er to kugler med snor imellem som man putter op i skeden og går rundt med. Tyngdeloven trækker naturligvis kuglerne nedad, og skedemukulaturen arbejder derfor på at holde dem oppe. Man går rundt med dem for eksempel en halv times tid dagligt... De koster ikke mere end godt hundrede kroner, så det er til at overkomme selv hvis de ikke giver resultat.
    V.H.
Log in eller Registrér for at kommentere.