Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hovedpine efter løb

Redigeret 15 december, 2008, 04:35 i Hovedpine og migræne
hej!
Jeg lider tit af hovedpine, når jeg har dyrket motion - helt sikkert, fordi jeg ikke drikker nok vand bagefter. Men hvad er normalt? jeg synes, at jeg drikker og drikker for at 'fylde tanken op', men det er som om det aldrig er helt nok, da jeg vågner næste morgen med dødbringende hovedpine. Er der nogen af jer der ved, hvor meget vand man skal op på?? føler næsten jeg skal kaste op nogle gange, fordi jeg drikker så meget vand, men lige meget hjælper det ...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kunne godt lyde som migræneanfald, når du også har kvalme. Jeg har hørt, at hård motion kan fremkalde et migræneanfald....nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor hårdt du presser dig selv, når du dyrker motion? Måske du skulle gå til lægen og blive tjekket for migræne? Jeg lider selv af migræne, men har heldigvis fået nogle tabletter hos lægen (specielt imod migræne!) som tager toppen af anfaldene.
  • Indstillinger
    Hej Lotte

    Jeg træner ikke specielt hårdt - en times tid ad gangen eller sådan noget... men det er måske en god ide som du siger at gå til lægen og få det tjekket for migræne, for jeg har godt haft mistanken om at jeg havde det tidligere i mit liv, men har ikke rigtig rykket på det, da jeg aldrig syntes at det var så slemt som dem jeg kender, der har migræne - og så tænkte jeg, at det havde jeg nok ikke... men tak for tippet - jeg må til lægen!

    Tak for svaret! fortsat god december til dig
Log in eller Registrér for at kommentere.