Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp, har jeg fået en kønssygdom?

hej.
jeg har ondt inden i min skede når jeg tisser, der svier.
jeg har fået nogen tabletter mod blærebetændelse, men jeg er bange for det ikke er det, da det gør ondt det meste af tiden, og jeg skal ned til lægen og have taget en urinprøve hurtigst muligt, men jeg er bange for svare da mine forældre ikke ved at jeg har dyrket sex. Dem jeg har dyrket sex med er brødre, jeg ved ikke om nogen af dem har noget, men jeg har dyrket ubeskyttet sex med dem begge. det er 8 dage siden jeg var sammen med den sidste.
jeg har været bleg de sidste 2 dage, men jeg føler ikke jeg er syg.
det gør ondt når jeg tisser, og sommetider en hel dag.
det var en kæmpe fejl, men det kan man ikke gøre noget ved nu.
please hjælp mig hvis i ved om det er tegn på en kønssygdom. s;

Kommentarer

  • Indstillinger
    Din læge har tavshedpligt - også over for dine forældre!
    Meget tyder på en blærebetændelse, men der kan da sagtens være andet også.
    Det er meget vigtigt, at du fortæller din læge, at du har dyrket ubeskyttet sex, så kan vi jo håbe på, at du får en ordentlig beked om, hvad det er, du gør ved dig selv.
    Du lyder ikke ret gammel, så derfor er det vigtigt, du hurtigst muligt lærer at passe på dig selv - du skal ikke forvente, at dine partnere gør det.
    Muligvis vil du en gang gerne have børn - det skal du da ikke allerede ødelægge for dig selv nu, vel?
    Der findes kønsoverførte sygdomme, der kan føre til sterilitet, hvis ikke de bliver behandlet, så derfor er det vigtigt, at din læge får dig undersøgt ordentligt.
  • Indstillinger
    jeg har været ved læge idag.
    og jeg har fortalt hvad der er sket.
    hun sagde at hun syntes jeg skulle ned og snakke med en anden læge om det imorgen også skal jeg muligvis have lavet en test på klamydia..
    jeg er vildt nervøs for om der er noget, men jeg håber bare på det bedste.
    nej jeg er ikk så gammel og jeg håber ikke der er noget der kan ødelægge noget i underlivet.
    jeg har læst herinde at man har tit ondt i æggestokkene eller omkring livmoderen hvis man har fået en kønssygdom.
    jeg har haft utrolig ondt i underlivet i to dage nu, så jeg er virkelig meget nervøs for at tage ned til lægen imorgen.
Log in eller Registrér for at kommentere.