Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Årh for pokker :-(

Redigeret 1 december, 2008, 03:35 i Endometriose
Jeg fik fjernet livmoder + højre æggestok i august og har siden da ikke haft tilnærmelsesvis så mange smerter som tidligere - det var så også en del, så det kunne næsten kun blive bedre...

Men jeg har stadig kramper/smerter med jævne mellemrum, så min læge har nu igen henvist mig til min gynækolog - endo-eksperten ville ikke lave nogen påfølgning og selv om jeg stadig har en æggestok og dermed en cyklus, får jeg ingen hormoner, på trods af min endo voksede tilbage ret hurtigt efter kikkertoperationer - som eksempel fik jeg fjernet endo i oktober '07, maj '08 og i august da de fjernede livmoderen sad der igen endo.

Så jeg ved ikke helt - på den ene side vil jeg jo gerne slippe helt for de sidste smerter, omvendt orker jeg bare ikke endnu et forløb!! Og jeg gider virkelig ikke hvis min gyn vil viderehenvise mig til Glostrup - det er muligt de er eksperter osv men det eneste de gjorde i juni i år feks var skælde mig ud over de kraftige smertestillende jeg fik, og ellers kunne jeg få lov vente til 2009 hvis jeg ikke ville viderehenvises til provathospital og efter den store operation i august med fjernelse af underlivet var der NUL opfølgning og der har været så mange ting jeg ikke var forberedt på - f.ek.s at det kan tage op til ½ år komme sig efter bikinisnit - forventede bare det ville tage de 4 uger jeg var sygemeldt og så var det det...

Årh jeg er SÅ frustreret og træt af det hele!
Log in eller Registrér for at kommentere.