Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Anfald ved sårende følelser

Redigeret 14 maj, 2009, 03:20 i Sjældne sygdomme
Det er fordi at jeg har et problem med at når jeg bliver rigtig meget ked af det, så får jeg nærmest et slags anfald, hvor jeg bare græder. Jeg får svært ved at trække vejret og ryster meget. Jeg får også svært ved at gå, så jeg plejer bare at ligge mig ned indtil dette er overstået. Det vare mellem 5 og 10 minutter generelt. Oftes, bliver jeg påvirket ved sårende følelser.
Jeg er usikker på hvor alvorligt det er, og jeg vil gerne vide, hvor alvorligt det er, og om der findes nogen metoder til at slappe af når jeg bliver "ramt". Jeg håber at i kan give mig et svar, det ville hjælpe mig meget.


Ps. Jeg er meget usikker på om det overhovedet er en sygdom

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej, jeg har haft en veninde der havde det på samme måde, men hendes var en form for "hysteri", ikke noget hun gjorde med vilje, men hun gik helt i selvsving og overreagerede på "småting", hun fik besked på at hun skulle prøve at meditere for at slappe af i kroppen og at hun skulle tage dybe indåndinger når hun kunne mærke at hun var ved at få sådan et "anfald", og det hjalp hende faktisk rigtig meget, ikke 100% men den sidste procentdel går hun i terapi for at få løst op da det muligvis er noget indestængt..
Log in eller Registrér for at kommentere.