Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

forstoppelse/kropslugt?

Jeg har ved en tarmskyldning fået at vide, at jeg har forstoppelse... Dette kan nok godt passe, jeg synes i hvert fald ofte min mave ligner en gravids - bortset fra om morgenen, der er den pæn slank.
Jeg har ind i mellem fået at vide, at jeg har dårlig kropslugt (ala prut) - hvad kan denne lugt evt skyldes og hvad kan jeg gøre? Kan jeg blive testet for lægen eller? Jeg er nervøs for, om denne lugt er der hele tiden eller kun når jeg bliver angst for at lugte og sveder og vil gerne vide hvad det kan være og hvad der kan gøres? Jeg kan sommetider (pt dog sjællent) lugte en dårlig lugt ud af næsen, og så lagde jeg lige i går mærke til, at mine huller i ørerne havde en frygtelig dårlig lugt ligeså?!
Jeg tager pt "tetra cleanse" for at blive udrenset, kan i anbefale andet?

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej 1lillepige

    tror du ikke du lugter fordi du er på udrensningkur?? så kommer alle affaldsstofferne jo ud...bare en tanke!!!!
  • Indstillinger
    Hej momse
    Nej, for det fik jeg at vide første gang for mange år siden (8-9) - og det er først for nylig jeg er begyndt på udrensning (ved dog ikke helt om det virker, men skal prøve det).
    ...Kan det mon være tarmbaktierer der "kommer ud gennem huden" - især hvis man er angst og sveder, som kan lugtes?
  • Indstillinger
    hej lillepige
    jeg ved ikke om men kan lugte af det. Men, måske noget du spiser. Dem der spiser meget hvidløg lugter jo også ud af huden. Men, jeg synes da du skal gå til din læge og forlægge ham/hende dit problem...
Log in eller Registrér for at kommentere.