Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Besvimelse ifbm. forstoppelse

Hej
Er der nogen, der har erfaring med besvimelse ifbm. forstoppelse.
Nu har jeg prøvet det 2 gange og det er lidt chokorende, når man vågner op på gulvet.
Begge gange har været forbundet med stærke smerter i venstre side af maven.
Hilsen Birgit

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har også prøvet flere gange at besvime når jeg har forstoppelse - første gang skete det efter jeg havde spist afføringspiller, hvor jeg nåede at besvime først på toilettet og i gangen på vej ind til sengen. Igår skete det så igen. Jeg ved ikke hvorfor jeg besvimer, men det er klart, at jeg bliver temmelig forskrækket over det..har du vendt det med din læge? Mvh. Linda
  • Indstillinger
    Hej
    Ja, jeg har vendt det med min læge, og fik konstateret udposninger på tyktarmen, som engang imellem hæver op og gør at det føles som forstoppelse. Når det sker har jeg enorme smerter, og han mener, det er smerterne jeg besvimer af og det skulle jeg ikke være bekymret over. Siden da har jeg være på Movikol dagligt, og jeg kan godt se, jeg stadig har problemet, da min afføring kan opføre sig på nøjagtig samme måde, men jeg har ingen smerter, så jubiiii.
    Der behøver dog ikke at være sammenligning med dit problem, men jeg kan ihvertfald anbefale Movikol, det er helt uden bivirkninger.
    Mvh Birgit
Log in eller Registrér for at kommentere.