Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

lille sår på penis-streng

Redigeret 31 januar, 2012, 19:37 i Mandlige sexproblemer
Hej.. Jeg har et "lille" problem, som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med..

Jeg har under sex fået en lille rift på penis-strengen, ikke noget stort, bar en lille en på 2-4 milimeter, men det gør bar nas! Når jeg om morgenen trækker forhuden tilbage, gør det sindsygt ondt, og under sex, gør det også ondt.. Ville høre om der er nogen der har nogle gode råd? Skal jeg bar holde den i ro eller hva? eller er der noget man kan smørre den med ? hvis den ska holdes i ro, hvor lang tid ca.?

Tusind tak på forhånd

Meget oem fyr!

Kommentarer

  • Indstillinger
    fugtighedscreme er mit råd, ligesom man smører alle andre rifter og tør hud med på resten af kroppen. Og lad dog være med at have sex hvis det gør så ondt? :D
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg har samme problem som du har, så jeg ville bare høre om du har fundet noget der hjælper?!.
  • Indstillinger
    Jeg lytter med, for har samme problem
  • Indstillinger
    Jeg har læst noget om samme emne, kig på denne side, de snakker om en operation.

    http://www.psykeogsex.dk/penisstreng01.htm
  • Indstillinger
    Eyo, jeg har haft det samme problem. Og for fanden det gjorde ondt, jeg gjorde simpelt det at jeg stoppede med at have sex med min kæreste i en periode på 1 måned, heller ingen onani.. Behandl den med omsorg og behandl den som et lille barn ^^

    1 måned er lang tid, men jeg kan love for at sex er bedre efter 1 måned, så der er alligevel noget at glæde sig til.



    - Husk v6 er sundt!
  • Indstillinger
    Jeg har haft samme problem. Jeg havde sex med min kæreste i en spa. Da hun skulle til at sætte sig gled hendes fod og hun satte sig alt for hurtigt.
    Så jeg fik også en lille flænge på stregen. Ikke noget vildt. Men den blev ved med at gå op. Så jeg holdt både pauser og fandt ud af at med kondom sled man ikke på det ømme sted. Så det virkede lidt.
    Håber dog for alle jer med det problem at det går væk.
    Og i bliver helt normale igen.

    Min gik op mange gange og ret slemt til sidst.

    Så jeg valgte at gå til lægen og han ville have jeg skulle have fjernet stregen.
    Jeg fik en henvisning til herlev hospital og skulle så vente 8 måneder.
    Det valgte jeg så ikke at gøre så jeg tog på privat hospital og fik et lille indgreb på 20 min.

    De valgte at skære hele stregen væk og give min 8 sting.
    Der var heldigvis ingen smerte men den hævede helt vildt og stingene sprang op efter 3 dage. For det var de sting der forsvinder af sig selv.
    Så såret nåede ikke at hele før de forsvandt.

    Operationen kostede 8000 ca.

    Skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål.

    Mvh Jesper
  • Indstillinger
    Jeg havde selv samme problem for et års tid siden.
    Jeg havde imidlertid svært ved at lade den være, og det har resulteret i at selve riften er helet, men strengen er ligesom blevet et par mm længere. Nu er jeg mere fleksibel i forhuden.
  • Indstillinger
    Hvordan var det så efter? Altså onani, forhud og ingen streng :) ?
  • Indstillinger
    Jeg har prøvet at få min afrevet under sex, hvor min læge bad mig om, at vaske min penis i lunkent vand med salt i, hver morgen og aften.
    Dette virkede, og efter to uger var den klar igen.
  • Indstillinger
    Uha! sikke voldsomme historier jeg kan læse herinde. Så håber jeg at jeg kan komme med lidt hjælp :)

    Det sker engang i mellem at min kæreste får en lille rift på sin penis streng, ligesom i beskriver her i tråden. Det sker når jeg er lidt for "hård" ved den ;) Efter al nydelsen, kommer så smerten, og det er næsten det værste for ham, for det er så tydeligt at det gør ondt, selv når han går ud og vasker sig bagefter. Bare vandet får det til at svie. Hvad vi gør er, at han vasker den med sæbe et par gange om dagen og lader den være i fred i et par dage - en uges tid... så snart at strengen hverken er rød og den ser fin og hel ud, er den klar igen :)
    Hvis jeres kærester har det med at give den gas på pikken med hænderne (lige som jeg) så sig de skal være lidt mere forsigtige, selvom det kan være svært til tider når nu manden nyder det så meget. Men det er meget vigtigt at være forsigtig og ikke for hård ved den. Det er jo trods alt også kvindens bedste ven!
Log in eller Registrér for at kommentere.