Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø¨ø

Redigeret 28 november, 2008, 11:18 i Mobning
øøøøøøøøøø¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du spørger, hvad du skal gøre. Du skal have hjælp. Jeg forstår godt, at du ikke kan tale med dine forældre om det, det er nok ikke dem, der er de bedste til at kunne hjælpe dig.
    Du må finde en voksen, du har tillid til og fortælle vedkommende, hvordan du har det. Evt. kan du printe dit indlæg her ud og vise det. Det viser jo tydeligt, at du har det MEGET dårligt og det er de nødt til at vide. Måske kan du opsøge skolepsykologen og fortælle det til ham/hende? Eller din læge? Eller en bestemt lærer? Eller skoleinspektøren? Eller din sagsbehandler på kommunen?
    Jeg ved godt, at det kan være meget, meget svært at søge den hjælp, men det er du nødt til, ellers får du det kun værre.

    Mange hilsner Helene
  • Indstillinger
    Kære du.
    Jeg kan anbefale dig, at ringe til Børns vilkår.
    Du kan læse om mobning på deres hjemmeside, og der kan du også finde deres tlf. nr.

    http://www.bornsvilkar.dk/ForBornOgUnge ... bning.aspx

    Du har ikke fortjent at have det så dårligt, der må gribes ind overfor mobning, og det bliver der heldigvis også på mange skoler.
    Lov mig at du ringer.
Log in eller Registrér for at kommentere.