Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Orgasme

Redigeret 10 januar, 2009, 07:32 i Kvindelige sexproblemer
Okay, det er spørgsmål har været vendt rigtig mange gange efterhånden, men synes endnu ikke jeg har fået et brugbart svar:

Hvordan ved man om man kommer?
Kan man godt komme uden at ha følelsen (hvordan det så end føles), altså at man bare synes det er dejligt?

Der er én gang jeg med sikkerhed ved jeg kom/fik orgasme, og der lå jeg og rystede bagefter, var meget forpustet og havde besvær med at trække vejret normalt, og det var dejligt...

Men hvordan kan man vide om man kommer / har fået orgasme ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej :)

    Hvis jeg skal komme med et råd til dig, så er det helt sikkert at starte med ikke at fokusere så meget på selve orgasmen.

    Allerede er du jo ikke i tvivl om den ene gang, hvor du rent faktisk fik en orgasme, så jeg vil mene, at du bare skal fokusere på, hvad der er rart. Hvis det er rart, skal det nok munde ud i en orgasme, men om det bliver lige med det samme er ikke så vigtigt. De bedste orgasmer kommer, når man mindst venter det. Forcerede orgasmer bliver altid lidt lunkne i det ;) Kommer der en orgasme, ved du det med sikkerhed!

    Hvis jeg var dig, ville jeg købe en vibrator, for den får altså lige det mere skub i tingene. Med mindre du har det dårligt med den slags, så ville jeg tage i en sexbutik og købe en, for så kan du se den rigtige størrelse og mærke, hvordan den føles mod huden. Jeg ville ikke købe en af de helt små, for der skal gerne mindst kunne være to AA-batterier i for at få den bedste effekt. Ellers køb en over nettet. Jeg har lige fundet min egen på nettet, så du får lige et link ;)http://lust.dk/en/webshop/velvet_touch_vibe.htm

    Er du fra København eller deromkring, ville jeg tage ind på Vesterbro Torv. Jeg mener, hun hedder Renata eller noget i den stil, men det er den eneste sexbutik på torvet, og hun er simpelthen så sød og hjælpsom, så man kan sagtens tage derind og have det vildt mærkeligt med det.

    Held og lykke med det!

    Kh
Log in eller Registrér for at kommentere.