Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rigshospitalet vurderet bedst mod kræft

Redigeret 2 december, 2008, 14:44 i Åben debat om kræft
Kære alle på debatten

Så har nye undersøgelser vist, at Rigshospitalet er det hospital, der samlet set bedst behandler patienter med forskellige kræftsygdomme. Desuden nyder Riget stor tillid blandt lægefagligt personale.

Læs nyheden fra Dagens Medicin her:
http://premium.netdoktor.com/dk/portal/ ... =11&Y=2008

Hvad er jeres erfaringer med kræftbehandlingen på Danmarks sygehuse?

Mange hilsener
Redaktionen
Netdoktor

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det passer simpelthen ikke i min verden............ Min veninde / bonusmor døde den 27.12.2007 kl. 22.45 af kræft. Først går hun med en " opdaget " brystkræft som Næstved Sygehus eller egen læge IKKE informerede hende om i 4 år, dette i sig selv er komplet sygt, men da hun endelig for fortalt at hun har brystkræft starter alt, hun bliver opereret, og skal derefter på Herlev Hospital til strålebehandling, men da hun fortæller lægen der at hun har masser af smerter og har ondt i ryggen - ondt i armen og hendes bh kan ikke passes ( hun er atypist cancerpatient, har ikke tabt et gram ej heller taget på ) men for at vide af lægen at det blot er en dårlig undskyldning for fedme !!!!, hun får derimod ikke undersøgt sin ryg men får grønt lys til at hun og hendes mand kan rejse til Tenerife, dernede bliver hun så syg og kan ikke gå eller stå og bliver akut indlagt på hospital dernede, hvor de finder ud af at hendes rygsøjle og lever er angrebet af kræft, tænk hvis lægen på Herlev havde lyttet til sin patient. Min bonusmor er sej og vi alle kæmper videre med hende for nu må det snart stoppe, men nej, en svulst i hendes hjerne kommer til og nu kommer mit opråb, hun skal opereres på RiÍGET, hun har en tumor på 4,5 cm og efter operationen får hun af vide af denne utrolige arrogante læge at alt er fjernet og ok, han har endda skrevet i hendes journal at alt er i orden, at HELE TUMOREN ER FJERNET, men det er det langt fra, hun begynder igen at blive svimmel - få sysforstyrrelser osv., og dan hun til sin næste scanning og efterfølgende møde med overlægen beder de om at se de nye billeder sammenholdt med de gamle, og hvad viser de sig - denne " dygtige " læge har KUN FJERNET 1,5 CM OG LADET RESTEN SIDDE, hun og hendes mand kunne udpege på billederne hvor svulsten sad..........husk svulsten var 4.5, hun bliver senere behandlet med strålekanonen, men hendes liv stod ikke til at redde, så ingen skal fortælle mig at RIGET er bedst. Hun kom til at høre til ROSKILDE SYGEHUS, og sikken en forskel, lækker mad - utrolige sygeplejersker og den dejligste læge Dorthe, en læge der gør ALT for sine patienter, der fik hun den behandling som alle i dette land skulle have, for hold op en forskel. Tænk hvis Næstved Sygehus el hendes egen læge have fortalt hende at hun havde cancer for 8 år siden - så havde vi måske haft hende endnu og ikke siddet med dette ufattelige store savn efter en pragtfuld kvinde som havde fortjent bedre både fra Næstved - Herlev - Riget og ikke mindst hendes egen læge.
    Hun var den sødeste - sjoveste - dejligste - lyttende - humørfyldt - kærligste kvinde, som nu ikke er mere.................
    Så min tillid til de hvide kitlers klub er væk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Log in eller Registrér for at kommentere.