Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tøm skraldespanden.

AnonymousAnonymous
Redigeret 21 november, 2008, 14:09 i Ris og ros til Netdoktor
Hej herinde.
På mange debatfora, har de en "skraldespand", der havner indlæg af negativ karakter, og efter en tid, bliver "skraldespanden" tømt/slettet.
Det er jo som med skraldespanden under køkkenvasken, den begynder at lugte..
Ris og Ros vil jeg sammenligne lidt med en skraldespand, men når nogen har fået luft på den ene eller anden måde, og et emne er vendt og drejet adskillige gange, så må man videre!
Man må rydde op og gøre "rent bord" i stedet for at samle på alt det negative.
Netdoktor bør virke indbydende på nye medlemmer, et sted hvor man har lyst til at opholde sig, og give sit besyv med, utryghed-angst-frygt er der rigelig mulighed for at lufte på egnede debatfora herinde.

Om de skal have særskilt log in, må Netdoktor tage stilling til, men ellers er det ikke normalt, at man på et debatforum har flere forskellige log in.
De fleste fora har forskellige emner, og adskiller sig ikke meget fra Netdoktor, udover at her er sygdomme selvfølgelig hovedsagen til, at folk kommer her og sygdomme er opdelt, hvor de på andre fora, har et samlet forum til det emne.

En ting jeg savner herinde, det er en markering, som fortæller hvilke tråde der sidst har været aktive!

Mange, deriblandt jeg selv, har ikke altid overskud, til at begynde fra en ende af, for at se, om der er oprettet nye tråde, eller et indlæg er besvaret siden sidst..
Ellers syntes jeg det anonyme "spørgeskema" er en god ide, og der jo altid en mulighed for at kontakte Netdoktor direkte.
Det ville være skønt, hvis alle herinde kunne starte på en frisk, og Ris og Ros fremover kommer til at bestå af ..mest ros :-)
Så vil jeg temmelig sikkert også deltage i debatterne.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Vera

    Jeg synes, det lyder som en rigtigt god idé at få startet på en frisk, så alle de gamle indlæg ikke holder nye væk.

    Ønsket om at kunne se, hvilke debatter der er nye indlæg på, har været fremme flere gange. Jeg savner det i høj grad også.

    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.