Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

vi skal ikke have samme logo --i alle debatter

AnonymousAnonymous
Redigeret 20 november, 2008, 16:08 i Ris og ros til Netdoktor
jeg går ikke ind for fast logo
fordi :hvis jeg deltager i debatten ,deprission-angst kan jeg godt åbne mig over for dem jeg debatterer med der
men når jeg så går over i debatten for ældre er det der jeg åbner mig bland den jeg der er i debat med
sådan fremdeles på alle debatter
der er ingen der siger at man ikke kan bruge sit logo over det hele ,men man skal have mulighed for at have forskelligt logo hvis man har behov for det
jeg har ikke lyst til at køre alle mine sygdomme ud til alle depatører
det kommer ikke ældre debatten ved hvis jeg har en tarm-sygdom eller har psykiske problemer eller fejler en helt masse andre ---
jeg har været på denne debat i flere år ,,lagt mange indlæg ind og svaret på mange indlæg
men har tabt lysten ..af samme årsag som jeg beskriver
der er nogle som her på debatten har flottet sig helt fordi de har samme underskrift over alt .så pludselig kender man hele deres liv og levned.
jeg har flere gange når jeg har startet en debat ,underskrevet mig med det debatten har handlet om .og så når jeg har avaret på andres debatter været gæst eller anonym .men altid startet med hvad det var jeg svarede på og det fungerede da godt .
men det er rigtig pludselig var der nogle der lavede ged i det hele,,ærgrligt

tænk lidt over om det ville være godt med forskelligt logo for dem der ønsher det
hilsen solo313

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære...har glemt dit navn. Undskyld!

    Hvis du med ordet "logo", mener underskrift, er jeg meget enig med dig.

    Jeg har heller ikke lyst til, som du påpeger, at hele mit liv skal til offentlig skue i "alle" debatter.

    Ikke at jeg har skrevet i alle debatter. Absolut ikke.

    Jeg har selv fået stor støtte herinde i mine depressive perioder og været meget glad for det.

    Det var nok den tvungne login, der afholdt mig fra at skrive om personfølsomme emner.

    Er også tilbageholdende med at byde ind med et svar, med en begrundet eller ubegrundet tanke om, at det er jo bare hende "Laura" - som man hvis ikke helt kan regne med.

    Skal ellers love for jeg lagde hårdt ud, lige efter vi havde fået tvungen login.

    D.v.s. - jeg skrev om forskellige emner i så mange debatter, som aldrig før.

    Min tanke var, at jeg ville gøre mit til at der kom gang i debatterne.

    Troede i begyndelsen, at jeg var dårlig til at vælge emner, men efterhånden stod det mig klart at det ikke var hele problemet.

    Jeg blev usikker og utryg og ganske forskrækket over ar se mit navn stå alle vegne - som en anden også udtrykker det.

    Synes der i andre tråde her under "Ris og Ros", er kommet så mange ideer og forslag, at jeg intet kan supplere med.

    Har ikke forståelse for, hvorfor Netdoktor ikke snart reagerer.

    Det skal ikke opfattes næsvis fra min side, men mener alligevel at det efterhånden er påfaldende, at ND indsætter et nyt debat-emne her om fredagen og endnu ikke har meldt ud, hvad de vil gøre ved problemet.

    Hilsen fra

    Laura.
  • Indstillinger
    til laura---tak for dit svar --så er jeg altså ikke alene om mit synspunkt med logo
    hilsen solo313
Log in eller Registrér for at kommentere.