Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

smerte i brystkassen

Redigeret 17 februar, 2009, 08:55 i Åben debat om smerter
Jeg har nogle stærke smerter i min brystkasse. og syntes det er meget ubehageligt. det sidder ved ribene i venstre side. og har osse ondt i min venstre arm. har været på hospitalet mange gange og få taget ekg røngen osv. uden de ku finde noget unormalt. jeg har gået hjemme et halvt år nu. er på ibumetin 600 mg og det virker ik. og det gør faktisk lige så ondt nu som da det startede. det eneste min læge siger er at det bare skal ha tid. jeg syntes bare 6 måneder er lang tid. han kalder det pektrale myoser hvad det så end er. men overvejer og skifte læge da han bare siger gi det tid.

Kommentarer

  • Indstillinger
    det gør osse ondt i skulderen nogle gange
  • Indstillinger
    Hej Kennh82

    Har du prøvet at læse debatten Hjerte og Blod.
    Hjerteproblemer.
    Er der nogle af indlæggene der minder om dine symptomer?

    Mine hjerteproblemer gav heller ikke udslag på EKG. Der var heller ikke noget på røntgen de første 5 år jeg havde hjerteproblemerne.

    Det kunne være en ide at få en ande læge, men kunne du ikke i første omgang bede om at blive henvist til hjerteambulatoriet med henblik på at blive udredt?

    Mange hilsner
    Rita
  • Indstillinger
    Hej Kennh82.

    Jeg har helt samme symptomer som dig. Har dog ikke ondt i skulderen.
    Har også fået de samme piller, og de virker slet ikke, jeg har haft smerterne i 3 måneder nu, og har lige været hos lægen. Her fik jeg en henvisning til en fysioterapeut. Han bestilte også tid til mig til en scanning af lungerne. Jeg har også været på hospitalet, med smerter ud i armen, men de sagde bare, at det var strss. Jeg har for at løsne lidt op løbetrænet en del, det hjælper noget, men har smerterne mere eller mindre dagligt. Jeg kan godt forstå at det er frustrerende at væbne sig med tålmodighed, når man mindst en gang om ugen tror at den sidste time er kommet. Det virkelig hårdt at leve med. Har du her i mellemtiden fået stillet en diagnose? Eller fundet noget der hjælper dig? Så høre jeg gerne om det, Ved endnu ikke om fysioterapi kan gøre noget, da jeg først skal starte i morgen.
    Mvh. Vegas2912
Log in eller Registrér for at kommentere.