Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bylder

Jeg får jævnligt bylder de kommer ofter og ofter
De første fik jeg operet væk,men de kom igen Jeg har prøvet alt omkring kost med at spise grønt ikke drikke øl og vin men leve virkligt sundt,det hjalp ikke er der nogle der har haft gode resultater vil jeg gerne høre om det
Hilsen M

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa Mikael!
    Nu ved jeg ikke hvor meget du er blevet undersøgt; men jeg ved at der er nogle nogle sygdomme, som netop kan vise sig i form af bylder fx. sukkersyge - så måske du skulle blive tjekket, inden du prøver alle mulige tiltag, sund kost kan dog aldrig skade ;)
    Mvh. EK
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg har sendt min mor på en kur mod bylder, og den har virket rigtigt godt.
    Det er homøopatisk medicin fra allergica.

    for at tage betændelse - argentit comp
    akut dosis 20 dråber hver anden time i 2-3 dage.
    10 dråber 4 gange dagligt i 3 uger.

    sammen med.
    for at tømme bylder - hepar sulf d6
    står på hvormeget man skal tage.

    Dette har virket så hun kunne undgå hospitalet.

    Jeg fik rådgivning fra www.helsehelse.dk

    god bedring
  • Indstillinger
    hej lykke,hvordan går det så med din mor nu,får hun stedvæk bylder,eller er det stopet,jeg har selv den problem med bylder,jeg får det på mine lår på inder siden.igennem fler år nu,engen hjælp er der til det,de fleste læger siger,man ikke kan gør noget ved det,man må lære og live med det,det har jeg ikke tængt mig at gør,et eller andet sted hen findes hjælpet,bylder det stammer fra africanerne,for fler tusind år siden,africanerne fik bylder,mange død af det,de kunne ikke finde ud af at behandle det,det kunne bli så alvorligt at folk død af det,mange død af det, mange africaner fik det i munden,bylder kan komme over alt på kropen,men jeg vide at der er nogen der kan helbrede det.jeg vide ikke hvem,og hvor hen hjælpen er,nogen må vide om den her pest sygdom,hvordan man helbreder det.alt det man høre om at det kan skyldes stres og hvad vide jeg,det tror jeg ikke på,og man skal spise sundt og ja hvad det nu kunne ellers være.da jeg har fået det,nu er det 7 år siden,spiste jeg engen ting næsten,der kunne sagtens gå en hel dag og aften og første næste dag fik jeg noget at spise,og nej det er ikke fordi jeg haft spise forstyrelser,eller noget som helst andet sygdom,og heller engen stres,vis kropen var sådan,man skal spise sundt,man ikke må få stres,så skulle allle få bylder,men det er ikke alle der får bylder,
Log in eller Registrér for at kommentere.