Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

pludselig svimmelhed?

Redigeret 7 februar, 2009, 09:29 i Åben debat om hjernen
hvad kan det skyldes at man sidder stille og roligt og spiser og pludselig er det som om at hjernen gynger i 2 sek & så er alt normalt igen? for meget ved computeren, for lidt væske iløbet af dagen eller?
ikk fordi jeg tit døjer med det men har prøvet det 3 gange i mit liv tror jeg og man bliver lige forskrækket hver gang..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Brandin
    Jeg tror det er noget vi alle kan opleve/har oplevet.
    Jeg havde engang lidt lavt blodtryk, så når jeg skulle hænge tøj op, så blev jeg svimmel, når jeg først bukkede mig ned efter tøjet, og derefter rejste mig op.

    For lidt væske kan man også blive svimmel af, men prøv at lade være at tænke så meget over det :)
  • Indstillinger
    Jeg har været meget svimmel i en periode, det var meget ubehageligt, så jeg gik til min læge som kunne konstatere at jeg led af jernmangle.
    Jeg fik nogen piller og det virkede næsten med det samme.

    Men nu føler jeg mig svimmel igen, bare på en anden måde og ikke lige så kraftig som den anden jeg havde, men du beskriver den meget godt. Jeg kan mærke det hver gang jeg sidder stille, f.eks når jeg spiser eller ser tv. det sker godt nok noget oftere end det er sket med dig, men kunne være dejligt hvis nogen viste hvad det kunne være. er ret ubehageligt.
    Min læge kan ikke give svar.

    mvh....
Log in eller Registrér for at kommentere.