Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hypermobilitet

Redigeret 17 august, 2009, 05:25 i Hypermobilitet
Hej! Jeg var for 8 år siden nu, ude for en arbejdsulykke, efter det fik jeg tiltagende smerter i hele kroppen, har aldrig før mærket noget til hypermobilitet, hvilket jeg fik konstateret jeg var på frederiksberg hospital 08, samt led af fibromyalgi. spørgsmålet jeg stiller er, kan ulykken på nogen måde have forværret min hypermobilitet? Altså have skubbet den balance, som jeg åbenbart har lært at leve med, frem til ulykken. Jeg har ondt i så godt som hele kroppen, og det er svært at vide hvad der er hvad. Er i stadig behandling med D-vitamin indsprøjtninger, da jeg åbenbart ikke kan optage det i kroppen. Er der nogen som har oplevet noget lignende? Min læge har ikke ville svare på dette spørgsmål. Mvh Kattemor2

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg er også hybermobil og har indre+ydre springhofte med kronisk senebetændelse, hvilket gør at jeg er alt andet en mobil ! Jeg var udsat for voldeligt overfald, hvor jeg blandt andet blev smidt rundt med og sparket voldsomt overalt mens jeg lå ned. Jeg fik bla mange skader smadret mit skulderblad og mit korsben og bækkenparti tog sikkert skade. Siden har jeg så smerter i hofte-bækkenpartiet samt skulder-ryg. Jeg fik senere dianogsen hybermobil og springhofte - det har jeg så haft fornøjelsen af de sidste 15 år. Mange smertepiller og mange fys-behandlinger - men lige lidt hjælper det for det forsvinder ikke.
    Hvorfor? Godt spørgsmål! Det ville jeg også gerne vide...
  • Indstillinger
    ´hej!
    jeg er en pige på 14, der lige har fået konstateret ydre springhofte.
    êr dú sikker på det er ydre springhofte?
    ^normalt er det kun noget piger i teenageraldéren får, og de operer altså for det, hvis det ikke er forsvundet, efter fysio, og blokade.
    - katrine,
Log in eller Registrér for at kommentere.