Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

er der ikk nogen succes historier der kan trøste os??

Redigeret 15 november, 2008, 06:48 i Vulvodyni
hvis der er en kvinde derude der er sluppet af af sin vulvodyni så please fortæl os det og hvordan vi er mange der er meget nede over det her og har brug for at få et håb...

tror det fordi kvinder der er raske tænker ikk på at skrive om det herinde kun alle os der er frustreret og stadig syge der kigger og skriver herinde...

så please skriv jer der har fået det bedre

nogen der har erfaring med: binyrebark hormon indsprøjtninge? akupunktur? og operationen? har selv kun prøvet botox uden den store effekt

nogen der os har det i urinvejene??

mvh den frustrerede

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære du
    Jeg er vist en af de heldige, der har reageret positivt på både p-pille-stop og botox. Tør næsten ikke skrive det, men er så godt som smertefri. Bliver dog hurtig "slidt" og kan have lidt svien efter samleje, men det forsvinder igen.
    Knud Damsgaard fra Holbæk har mange metoder han kan tage i brug, såfremt botox ikke virker.
  • Indstillinger
    Glemte lige at fortælle at jeg har haft vulvodyni i fire år og har prøvet både akupunktur, fysioterapeuter, kostomlægning mm uden held - p-pillestop reducerede mine smerter til 50 % og botox tog det sidste. Jeg kunne under ingen omstændigheder have samleje før - prøvede engang men fik kvalme efter få sekunder grundet smerter. Kunne have samleje med xylocain 5 % - prøv det hvis ikke du allerede har prøvet det. Det virker!!! Men husk kondom, så din kæreste ikke blir bedøvet :) Hvis ikke du føler det virker, så mærk efter hvor det gør ondt og put lidt mere xylocain på...
Log in eller Registrér for at kommentere.