Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har Netdoktor ressourser til ..... Osv..

Redigeret 7 november, 2008, 06:44 i Ris og ros til Netdoktor
Først vil jeg benytte lejligheden til at sige tak til Netdoktor for personlige e-mails.

Her tænker jeg særlig på, at I direkte hjalp mig, så jeg havde to forskellige profiler / brugernavne.

Hensigten var, som I skrev, at jeg så kunne skrive private / personfølsomme indlæg under det ene brugernavn og bruge det andet til andre debatter.

Mener det var omtrent sådan, formuleringen var.

Jeg har tænkt meget over forslaget, som I sikkert og uden tvivl, også har givet andre debbatører.

Jeg kan dsværre ikke bruge forslaget, eftersom jeg jo har "min" måde at skrive og formulere mig på, som enhver anden.

Med andre ord - ville jeg lyn-hurtig kunne genkendes og jeg vedkender gerne, at dersom jeg skriver om personlølsomme emner, er det stort set altid i en situation, hvor jeg er meget sårbar.

Mit spørgsmål til Netdoktor er: - Er der ikke ressourcer, overskud eller ansatte, nok til, at I kontinuerlig / daglig, kunne fjerne sårende indlæg?

Ved ikke om andre dedattører har gjort sig lignende tanker, men hører meget gerne.

For mig, er Netdoktor ikke længere et trygt sted, at opholde sig.

Mange hilsener fra

Laura.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kan se - at det var rigtig dumt af mig at skrive om mine tanker undet et nyt emne.

    Kunne jo bare have skrevet i den, der nu er så godt gang i.

    Tilsyneladende, er der heller ikke nogen af jer, der lige har haft de samme tanker som jeg.

    Har skimmet alle indlæg og er helt blank m.h.t. forslag til, hvordan der igen kommer gang i debatterne her.

    Synes jeg har læst så mange gode indlæg og forslag fra andre, så om det er ND muligt at bruge nogle af de fine forslag - kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om.

    Mange hilsener fra laura.
Log in eller Registrér for at kommentere.