Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blødning efter gynækologisk undersøgelse ???

Er der nogle af Jer der har blødt efter en gynækologisk undersøgelse? Min mens sluttede for 4 dage siden og jeg har netop i dag været ved lægen og få lavet en underlivsundersøgelse. Men nu bløder jeg... har I prøvet det???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det gjorde jeg også sidste gang jeg fik den lavet for ca to måneder siden. Men min læge sagde det var fordi jeg var ømtålelig i underlivet.
  • Indstillinger
    Hej.
    Har haft samme problem. Jeg skulle have taget et celleskrab, for at tjekke om alt var ok. Da hun begynder undersøgelsen, går det fint i starten, men så begynder jeg også at bløde. Så det er lidt trælst med en meget følsom livmoderhals, for kan ik bruge skrabet, hvis der er den mindste smule blod.
  • Indstillinger
    Jeg fik foretaget celleskrab i går og der er 10 dage til jeg skal have mens.
    Til morgen da jeg står op, falder der store klumper blod ud og blødningen fortsætter et par timer. Da jeg kontakter lægevagten siger de du overlever nok;) og da jeg senere får fat i gynokologens sekratær beder hun mig gå hjem i seng og holde mig i ro. Jeg er selvfølgelig interesseret i at få af vide om det er blødninger fra skrabningen, menstruation eller mulig spontan abort. (jeg havde æggeløsning d 4 maj og kunne i teorien være gravid)
    Hun svare at det nok er fra skrabningen. Bedre svar får jeg ikke.
    Så blødning kan forekomme.
Log in eller Registrér for at kommentere.