Hjem Kvinder PMS og menstruation

Menustration mens man er gravid??

Redigeret 3 november, 2008, 06:50 i PMS og menstruation
Hej, jeg er en fyr på 33 som har lidt spørgsmål. Jeg håber der er nogle kvinder herinde, der kan svare.

Min kæreste er gravid. Vi har lige været til scanning i dag, hvor det viste sig at være 23 uger henne. Det forstår jeg så ikke, for som hun selv siger, så har hun taget p-pillerne som hun skulle, og har også haft de normale menustrationer indtil for 1½mdr siden.

Så er der jo at jeg tænker, om hun har lavet noget fusk. Løjet for at trække tiden, til en abort var for sent. Hun ved jeg ikke vil have flere børn. (Vi har allerede en) Og vores forhold er ikke det bedste mere. Så jeg er absolut modtander af at vi skal have en mere. Jeg føler mig godt og grundig røvrendt...

Jeg vil bare vide, om jeg kan stole på hende.

Kommentarer

  • Jeg har ikke belæg for at kunne sige, om din kæreste lyver - der kan være mange forklaringer her.

    Men hvis ikke du vil have flere børn, forstår jeg ikke, du ikke har taget konsekvensen af denne beslutning, og sørget for at blive steriliseret, eller beskyttet dig på anden vis. Det er tydeligvis dig, der ikke vil have flere børn, og ikke nødvendigvis din kæreste.

    Men - nu er der et barn på vej, og det er i hvert fald 100% uskyldigt og har krav på at være velkommen - for det er altså også din skyld, at det er på vej.
Log in eller Registrér for at kommentere.